Het grote computer topic #5

Status
Not open for further replies.
ach, voor het idee is het leuk... maar je lijkt net dronken zo :D

Ff wat anders, heb sinds kort dat als ik mn pc opstart, ie in het bios enorm gaat kraken en tikken :S na onderzoek bleek het de HDD te zijn, vervolgens SMART uitgelezen en laten checken met schijfcontrole, schijnt 100% in orde te zijn... Toch vertrouw ik het niet helemaal...

mensen ervaring mee/oplossing voor?

:W

Weet iemand hoe je een filmpje een kwartslag moet draaien?
Net zoals je dat bij foto's kan doen zeg maar, maar dan bij een filmpje ...

toff kastje, wel duur.

ben aan het kijken voor en pc erbij, en ik zag laatst dat er een Cooler Master HAF 922 komt, (kleine broertje van de HAF932) hier heb ik wel oren naar alleen wanneer komt dat ding nou toch eens uit.....:P

Mwah ik vind dat ding niet zo. Beetje te standaard met allerlei sleuven erin en HAF in de zijkant. :P Meer is het ipc niet. :+

K hou wel van een beetje style. :P

T gat me niet meer zo zeer om de koeling of performance... Meer om de looks , als het maar fatsoenlijke temp. heeft en lekker vlotjes draait...

Duure kast idd , maar dan heb je wel wat imo. Duur systeem mag wel wat duurdere kast hebbe imo. :)

Prima. :D

Oh... :P Toch is die er. :+

b-e-e-l-d-s-c-h-e-r-m.png

:*

GVD... Ligt het aan mij of is Asus zo slecht geworden? Heb een Asus Crosshair mobo ( dacht koop is een keer wat goeds ) en heb niets meer dan problemen.
Blauwe schermen alles erop en eraan :(:(

Kan zoveel zijn, het nummer 1 probleem is dan toch wel het moederbord die het geheugen niet pakt.

Heb ik trouwens ook veel last mee gehad met Asus borden, zijn altijd kieskeurig die krengen. Mijn huidige Asus bord pakt mijn Corsair Dominators niet, elke keer blauwe schermen.

Volgend bord wordt sowieso geen Asus meer, of het moet van de top reeks zijn zoals de ROG series maar niet daaronder. Lekker een DFI / Foxconn bordje!

even een vraagje aan de computerboys hier ;).

Mijn laptop heeft sinds dat windows vista erop staat problemen met de dvd speler/brander, het ding blijft maar hangen in het lezen van schijven. ik wil terug naar XP maar dat gaat dus niet zonder dat die dvd drive het doet! nu wil ik dat ding vervangen, maar kan ik er dan zomaar elke slimline dvd speler in hangen?

het gaat om een Acer Aspire 5601

Status
Not open for further replies.
Back