Het grote computer topic #5

Status
Not open for further replies.
WTF das wel erg lullig. Maargoed beter dat ie het weer doet.

Ik ga als ik terug ben uit china een nieuw schermpje aanschaffen en wil graag een 24inch halen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Gebruik het systeem veel om te gamen.

aanvulling; Lichtopbrengst, contrast, soort panel, merk v/h panel, inkijkhoek, draai- en/of kantelmogelijkheden, aansluitmogelijkheden (vga/dvi/hdmi) etc. etc.

Inkijkhoek is toch niet zo belangrijk ? Je kijkt er immers altijd recht tegenaan... Althans , ik wel. :P

Meestal kijk ik niet in mn eentje televisie. En aangezien ik niet wil dat mn schoonmoeder op mn schoot komt zitten hecht ik veel waarde aan specificaties als inkijkhoek.

Mja , neem aan dat die niet 5m verderop zit. Maar max. 1 á 1½ meter. Dan zit ze er als nog loodrecht voor. :rolleyes:

Meestal kijk ik niet in mn eentje televisie. En aangezien ik niet wil dat mn schoonmoeder op mn schoot komt zitten hecht ik veel waarde aan specificaties als inkijkhoek.

+1

Heb regelmatig vrienden over de vloer en als die dan even mee zitten te loeren is het wel handig dat ze ook wat zien :p

Mja als die aan de andere kant van de kamer zitten op een ander stoel , dan moet je er tekening mee houden idd. Maar als je maar 1 bank heb , en een ander stoel er schuin dwars schuinvoor , is het niet echt nodig... Zoals hier.

Zo.. PC weer draaiend \o/

Nieuw mobo + raidkaart en gelijk maar artic tostie ijzer gehaald voor me gfx :P

Mja als die aan de andere kant van de kamer zitten op een ander stoel , dan moet je er tekening mee houden idd. Maar als je maar 1 bank heb , en een ander stoel er schuin dwars schuinvoor , is het niet echt nodig... Zoals hier.

Gaat hier overigens om een PC scherm, geen tv. Anyways, bij beiden is de inkijkhoek belangrijk. Feit. Of jij het daar nou mee eens bent of niet. :)

Ik heb ook een nieuwe controller, met schijfjes :8

[ir]http://tweakers.net/ext/f/hvGjPEcfxHjaeJD5bPM0hPy8/full.jpg[/ir]

Eindelijk, en er kunnen nog 10 extra TB's bijgehangen worden :W

Status
Not open for further replies.
Back