NietIk heb een expert nodig die goed is in het omzeilen van netwerk beveiligingen
Het zit namelijk zo, ik zit op kamer naast mijn school (lekker handig), nu mag ik dus ook hun draadloos netwerk gebruiken, MAAR ik kan dus niet maar dan ook helemaals niets downloaden, dat is nog niet een ramp.
Mar het probleem is, dat ik wel xbox live wil, om te spelen niet om te downloaden etc. Nu wil ik dus die beveiliging ff omzeilen zodat ik tenminste online kan gamen.
Iemand die weet hoe zoiets moet?
Ik heb dit probleem nog steeds, evenals mijn broer op zijn pc en mijn moeder op haar pc. Google vind ook geen uitkomst voor mij. Iemand die mij hiermee kan helpen? PM is ook goed.Hee jongens ik zit met een probleem.
Ik heb vorige week m'n pc geformatteerd, toen msn opnieuw gedownload en geïnstalleerd, en nu kan ik opeens geen schermafbeelding kiezen en emoticons toevoegen. Hij geeft dan de melding ''Dit bestand is ongeldig. Probeer het opnieuw.''. Ik heb al gegoogled maar kan niks vinden. Ook slaat hij mijn gespreksgeschiedenis niet meer op.
Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb het gevoel dat het door het formatteren komt.
Ik ben ook een beetje uitgekakt qua spelletjes. Vind Super mario wel leuk (lekker platformen), die braintraining dingen heb ik na een tijdje ook wel gezien. Gelukkig speelt mn vriendin nog Sims erop
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de GTA versie voor de DS..
Een centimeter of 40, maar dat moet toch wel wat meer worden. Even een plankje/beugel fixenHoe ver zit je er ongeveer vanaf dan?
Je moet inderdaad wel echt wat ruimte op je bureau hebben wil je een 24 inch goed kwijt kunnen. Het is niet relaxt hem heel dicht bij te hebben staan.....
VET ! Ik had het ook al kunnen hebben vanavond alleen ik moest zo nodig dat CPU blok slopen
Maar deze fotos bewijzen wel weer waarom ik GEEN antec900 wil, wat een tering bende zon kast krijg je nooit netjes!
Een centimeter of 40, maar dat moet toch wel wat meer worden. Even een plankje/beugel fixen
WTF omgekeerde wereld?
Ik heb geen idee wat je verkeerd doet, alles draait hier top op mijn HD4870 in combo met windows xp.