Merk:*Ow het is vista bedoel ik!!
Ok, ook ff een vraagje voor de kenners hier.. Heb al een hele tijd dat zo gauw ik Azureus open mijn verbinding moeilijk begint te doen. Dus vandaag besloten Azureus eraf te gooien en de opvolger (Vuze) te installeren, maar heb dus weer hetzelfde probleem. Telkens valt de verbinding weg, na herstellen doet ie het weer heel even. Valt dus echt om de minuut uit ofzo, echt schijtirritant!
Iemand die een oplossing heeft?
Staat het programma waarmee je het gedownload hebt niet nog open?Ik heb een probleem met verwijderen van .rar bestanden van films en spellen. Heb ze dan allemaal uitgepakt in een .avi of .iso en wil dan dus de rest eraf gooien. Maar dan zegt ie steeds dat het bestand door een ander progamma gebruikt word en niet verwijderd kan worden. Maar dat kan helemaal niet dat het al gebruikt word, ik zou iig niet weten waardoor.
Iemand een idee?
Dat kan je er ook mee.Als je een beetje goed programmatje hebt kun je ook zien wat het nog gebruikt. Mijn ervaring is dat de PC altijd gelijk heeft
Stoffffff?
in de bios alles std zegt niks, soms zitten er veel te lage spanningen op bv. het ram. zou daar gewoon ff naar kijken
dit lijkt me een spannings kwestie oid.