This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Ik zou lekker de P5e pakken! Top board man, is gewoon een maximus formula!

Maar goed als je alles lekker std wil houden voor beetje internet werk e.d. maakt het niet uit

Ik zou lekker de P5e pakken! Top board man, is gewoon een maximus formula!

Maar goed als je alles lekker std wil houden voor beetje internet werk e.d. maakt het niet uit

P45 chipset is ook meer dan prima, kost nog 80 euro minder dan de P5E ook, de extra goodies/opties die er op/bij de P5E zitten zijn toch niet van toepassing voor hem.

P45 chipset is ook meer dan prima, kost nog 80 euro minder dan de P5E ook, de extra goodies/opties die er op/bij de P5E zitten zijn toch niet van toepassing voor hem.

Als het enige verschil het crossfire is, dan ga ik gewoon voor de P5Q of de chipset moet echt een hoop uitmaken.

Monitor wordt denk ik toch de SyncMaster 2253NW dus dan kom ik op dit systeem uit:

Intel® Core™ 2 Duo E8400
Asus P5Q
Corsair 4 GB DDR2-1066 Kit
XFX GTX260 XXX
Cooler Master RealPower M620
Cooler Master CM 690
Asus DRW-2014L1
Western Digital WD6400AACS
NEC Floppydrive
Samsung 2253BW
Totaal: 1.118 euro

[ir]http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/0e8c8cb40d0c3a4d4f10e6badacf8849c937ee23.png[/ir]

[ir]http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/23f4cd513d78acae3b86341dc4844c165975f1b6.png[/ir]

GRRRRRRRRRR godvereju krijg me videokaart niet goed voor grid.

Heb verdomme de hd4870 en nog steeds die gare omlijning, blokkerig & niet strak.

Zet ik me videokaart helemaal standaard gaat het spel af en toe HEEEL sloom en dan weer op normale snelheid.

Iemand die een oplossing weet? Want als ik bij Catalyst alles hoog zet heb ik dit nog. Word er beetje niet goed van.

AA staat idd gewoon aan, ingame & in catalyst.

En wat versta je onder nieuwe drivers installeren rudy? Directx 10?

En het is niet alleen bij grid. Bij crysis zie ik 2paar armen, en bij colin mc rea dirt heb ik dit ook.

Ik heb weer even wat info nodig

Wil een nieuwe laptop kopen maar zit nog enorm te twijfelen..

Acer Aspire 6920G-814G32BN C2D T8100 4GB 320GB 16" Vista HP

of een van deze 2

Acer Aspire 6930G-734G32Bn C2D P7350 4GB 320GB 16" Vista HP
Acer Aspire 6935G-844G32BN C2D P8400 4GB 320GB 16" Vista HP

Wat is het verschil tussen de C2D T en P processoren?

T8100: 2ghz, bus @ 800mhz en een TDP van 35w
P7350: 2ghz, bus @ 1066mhz en een TDP van 25w
P8400: 2,26ghz, bus @ 1066 en een TDp van 25w

Beste is dus de P8400 @ 2,26ghz en een verbruik van maar 25w
2e: P7350 (1066 bus en 25w)
3e: T8100......

info is hier allemaal te vinden;
http://processorfinder.intel.com/

Kon het allemaal niet helemaal vinden, maar thnx voor de uitleg!

Ik ga ws voor de P7350, lijkt me een goede keuze. Prijsverschil rechtvaardigt denk ik niet het merkbare snelheidsverschil.

Nog een vraagje, ik wil een soort van boomstructuur opzetten van een map documenten. Via extern bureaublad kan ik bij een projectbedrijf naar binnen alleen die map is zo ontzettend onduidelijk ingedeeld. Is het mogelijk middels een programmaatje dit in kaart te brengen?

Jazeker kan dat, dat kan makkelijk in command prompt (windows toets + R , cmd). Ga naar de plek wat je wilt weer geven en typ "tree".

klaar.

Ik wil me laptop weer helemaal zoals ik hem kocht hebben. Hoe moet ik dat doen. Heb geen cd van windows xp ofzo. Dus moet ik dat dan kopen of is er een andere manier ervoor.

Zat wel te kijken bij systeemherstel maar dat gaat ook maar 5 dagen terug:S En van mij mag alles eraf staat toch maar weinig op.

Wtf, word even helemaal kriegel.
Op 1 of andere manier krijg ik 't altijd voor elkaar m'n broertjes pc te vernaggelen.

Laatst Smitfraud iets opgelopen en lang bezig geweest 't weer enigzins normaal te krijgen; uiteindelijk soort van gelukt.

Alleen vanaf dat moment doet de sub van 't 5.1 setje 't niet.
Kaart is een Sound Blaster Audigy en daar de originele drivers van opnieuw geinstalleerd.

Geen resultaat.
Met 't testen van alle boxen geeft 'ie wel een signaal bij de midden-voor, maar die komt dus over de sub en ik krijg ze echt niet omgewisseld.

Tot op toen geen kabel aangeraakt, maar zelfs toen ik dat deed geen verschil.

't Zal vast iets noobish zijn ofzo, maar ik word er behoorlijk gaar van.

Iemand?

Wat voor laptop heb je?

Meestal zitten er recovery cd's bij

Status
Not open for further replies.