Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
die had ik hiervoor, echt hele mooie hoge tonen alleen geen sub dus ook amper iets van een bass...

volgens mij heeft logitech ook bijna dezelfde set alleen dan wel met sub :D

dan gaat het verhaal al over...moet toch wel bass in zitten vind ik. En moet te gebruiken zijn op zowel een windows laptop als op een macbook:)

Oke vraagje:

Om de 1 of andere reden laat mijn vista niet toe, dat ik apple producten installeer.. (safari, itunes enzo)

Hij zegt dan dit: Deze uitgever mag geen software op uw computer uitvoeren.

Hoe kan ik deze blokkering opheffen?

Edit: laat maar, al gelukt!

Last edited:
Juuw freaks,

Racing driver grid is bij mij echt mega blokkerig, vooral de letters. Had dit ook al bij een anders spel van codemasters (drift) Terwijl ik instellingen gewoon op ultra heb staan. Echt gaar..

Videokaart is de HD4870 dus snap er niks van :S

Juuw freaks,

Racing driver grid is bij mij echt mega blokkerig, vooral de letters. Had dit ook al bij een anders spel van codemasters (drift) Terwijl ik instellingen gewoon op ultra heb staan. Echt gaar..

Had precies hetzelfde, ik denk dat je in Catalyst even alle instellingen moet aanpassen zoals AA/AF etc, gewoon alles op zijn hoogst knallen en niet applicatie gestuurd.

Waar kan ik de temps. etc vinden in RivaTuner ? Wil weten wat mijn videokaart doet met zijn °C... Fan gaat hard draaien en zoemen na paar uur gamen. :P

Of weten jullie een beter prog ( Vissa ? O-) )?

Bij nvidia kaarten is het gewoon te zien in de standaard driver hoor

Maar dan heb je natuurlijk net weer een Ati en daarvan weet ik het niet :D!

Even Ntune van Nvidia downloaden, dat komt gewoon als uitbreiding in je Nvidia Control Panel, daar kun je de temperatuur zien, fanspeed verhogen en eventueel de videokaart overclocken. :)

Nu ben ik op zoek naar een ander programma. Weet alleen niet meer hoe die heet. 8P

* Hij is groenig
* bij het opstarten zie je een doorzichtige pc kast met lichtjes en zo
* wat het programma doet is jouw laten zien wat er allemaal in je PC zit , moederbord etc.
* iets van Lavelst oid ?

Ben de naam echt kwijt. x|

r0bert, dit staat er bij de alternate site gewoon bij in de info: Opmerking u kunt tegelijkertijd 6 geluidsbronnen aansluiten, waaronder pc, gameconsoles en dvd- of cd-spelers.

Lijkt me dus dat het wel mogelijk is met de juiste verloopstekker oid.

Juuw freaks,

Fixed, kaart gereset en loopt nu goed :)

Status
Not open for further replies.
Back