Daaag, voor onze stichting hebben we al een tijdje een domeinnaam, maar nu hebben we nog een gratis host nodig. De website is al gemaakt in dreamweaver (weet het formaat niet..) wat is een goede Gratis host waar we deze kunnen uploaden?
Jawel, wat wil je weten?
8. Plot (m.b.v. SPSS) de residuen (y-as) tegen de X-variable (x-as). Wat kunt u concluderen
m.b.t. homoscedasticiteit?
10. Toets (m.b.v. SPSS) of er een significante lineaire relatie tussen de variabelen ‘size of the
apartment’ en ‘monthly rent’ bestaat (zie 13-47a, pag. 547).
11. Bepaal (m.b.v. SPSS) een 95%-betrouwbaarheidsinterval van de populatie ‘slope’ b1 (zie
13-47b, pag. 547).
12. Bepaal een 95% ‘confidence interval of the mean monthly rental for all apartments that are
1000 square feet in size’ (zie 13-61a, pag. 553).
13. Bepaal een 95% ‘prediction interval of the monthly rental of an individual apartment that is
1000 square feet in size’ (zie 13-61b, pag. 553).
Daaag, voor onze stichting hebben we al een tijdje een domeinnaam, maar nu hebben we nog een gratis host nodig. De website is al gemaakt in dreamweaver (weet het formaat niet..) wat is een goede Gratis host waar we deze kunnen uploaden?
hallo
ik zit met een dilemma
wil me systeem een beetje gaan aanpassen, maar weet nog niet echt wat ik wilzowiezo meer prestaties
systeem nu:
asus p5w dh deluxe
q6600
4gig ddr2-800 geil
2x hd3870
de 2x3870 die blijven zowiezo, maar zit te denken om over te stappen naar ddr3 icm een E8500 duo core.
dus ben op zoek naar een mb die het volgende ondersteund:
2 x pci-e 2.0
ddr3
1600 fsb
chipset X38 / X48
iemand die een leuk bordje weet??
Hoe dit moet ... :X
(ook ge pmt btw)
Waarom zou je in hemelsnaam wat anders kopen? zoveel zul je er niet mee opschieten denk ik?. Of ga je puur voor het overclockenhallo
ik zit met een dilemma
wil me systeem een beetje gaan aanpassen, maar weet nog niet echt wat ik wilzowiezo meer prestaties
systeem nu:
asus p5w dh deluxe
q6600
4gig ddr2-800 geil
2x hd3870
de 2x3870 die blijven zowiezo, maar zit te denken om over te stappen naar ddr3 icm een E8500 duo core.
dus ben op zoek naar een mb die het volgende ondersteund:
2 x pci-e 2.0
ddr3
1600 fsb
chipset X38 / X48
iemand die een leuk bordje weet??
www.110mb.com is ook een mooie, wel ff in de gaten houden dat de registerprocedure maar een paar x per maand open isMaarja, dan heb je ook wel gelijk 5GB zonder ads
dat d8 ik ook al, je kan als je bv sneller wilt opstarten beter wat investeren in een flash HDD oid, dit is al best wel snel.
DDR3 is nog erg duur voor 4gig!
wat heb je btw aan pcí-e2.0?
2*1gb wel, maar 2*2gb DDR3 kost je toch wel een ~€180 terwijl het voordeel voor zover ik weet heel erg beperkt is (mits je niet ala Extera idioot wilt overclocken).