Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Echt super bedankt voor je antwoord, hier kan ik wat mee! Ik zal nog even in de kast kijken of het een AGP is, maar die Pro die ik gezien heb is 100% AGP. Ik heb wel wat gelezen over de voeding enz. Gaat hij dan veel meer stroom verbruiken, en kan mijn PC dit makkelijk aan? Of los je dat op met zo'n molex aansluiting (nog nooit van gehoord btw).

Ik ben laatst van een 6610 naar een 7950gt gegaan met aparte aansluiting voor de koeler. Als ik nu de pc opstart komt ie met een melding dat ik te weinig voeding heb (350W) en gooit ie de klok snelheden terug.

Iemand ideeen voor een goede voeding? Liefst zo stil mogelijk want pc staat dag en nacht aan op me kamer.
 
Neem nooit maar dan ook nooit KPN internet na 1 dag zit ik me helemaal dood te ergeren aan het internet, zo langzaam echt niet normaal.

Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 7.1 KByte/sec
(=57 kbps)
 
Hier ook een beetje problemen met de PC uit het niets:
Intel Matrix Storage driver zegt:
"A drive in RAID0 volume is failing. Try to backup data immediatly".
En met RAID0, hij gaat binnekort crashen. Je kan makkelijk alle data herstellen. Dus RAID0 is niet per definitie slecht. Want al me belangrijke bestanden heb ik nog +pippi+
 
@ Dennis: 1 virusscanner zal nooit alles detecteren (Ik doe het zelf zonder, maar ik weet wat ik doe en waar ik op moet letten, daarbij doe ik van tijd tot tijd wat online virusscans).
M.a.w. je hebt nooit garantie.

@ Piels: Voeding kan een probleem zijn (Helemaal niet aan gedacht:+), maar dan zal je wss een bericht/opmerking krijgen dat het zaakje niet in 3D werkt.

@ Bert: geef ze een kans, dat het niet meteen optimaal werkt kan altijd, daarbij ben je sterk afhankelijk van de nodige zaken, pas als je die naast elkaar kunt vergelijken op hetzelfde tijdstip heb je recht van spreken (OK, er zijn uitzonderingen, zo stond ik meer dan eens te kijken van de snelheid die een vriend haalde (Zelfde buurt) met een goedkoper abbo (Zelfde provider)). Maar goed, die shit is voorbij, en het wil nog steeds niet altijd zoals ik zou willen, en dat terwijl je 24/24Mb hebt (Mij hoor je niet klagen<]).

@ dartmaster187: Nu nog, kan over een half jaar ook nog zo zijn, maar het kan morgen ook Bye, Bye, Zwaai, Zwaai zijn<] Denk er nog maar eens ff over na :z
 
Weet ik. Maar ze zeggen altijd als er iets fout gaat bij RAID0 ben je alles kwijt.
Tegen die tijd geeft alles het al aan. Tenzij hij echt ineens paf doet.
Maja maakt niet uit, er zit alweer 1TB in me kast + me oude schijfjes:o8P
Die prijzen slaan nergens op, voor een 2 tientjes meer heb je bijna het dubbele. Dus maar 2x 500GB gehaald en weer in RAID0 gezet. Draait stukje sneller en stiller-:-8)
Dat system requirements lab is wel chill spul. Kan alleen nog niets vinden waar ik op faal. Alleen op crysis bij recommended op videokaart. Verder pass ik alles :P
 
Ik heb zelf ook een poosje gedacht om raid 0 te gaan draaien, maar vind het zonde om 1tb onveilige opslag te hebben waar ik een hoop dingen toch niet al zal zetten.
Zit momenteel totaal overigens al ruim over de 2tb ;).
 
Weet ik. Maar ze zeggen altijd als er iets fout gaat bij RAID0 ben je alles kwijt.
Tegen die tijd geeft alles het al aan. Tenzij hij echt ineens paf doet.
Dat doet het ook, het zegt ineens paf poef jij bent maf.

Been there done that, heb hier nog 40+ CD's liggen die ik moet recoveren (Stelletje lamlullen van de software waarmee ik die backup heb gemaakt reageren totaal niet...terwijl ik wil betalen:L, gaan we ff warez'en enzo<]).

Je wilt niet weten wat ik allemaal terug heb moeten halen van m'n eigen HDD's en die van anderen...shit zit in een klein gaatjex|
 
Als ik een programma wil installeren krijg ik deze error:

12347882fb3.jpg


Hoe verhelp ik dit?
 
@VISSA:
Waarom dat?
Die X-cruiser heeft ook 4 fans er in (mogelijk, standaard 2)
En er zitten van die meters op die de temp meten enzo.
 
@VISSA:
Waarom dat?
Die X-cruiser heeft ook 4 fans er in (mogelijk, standaard 2)
En er zitten van die meters op die de temp meten enzo.

Het is maar net wat je zelf leuk vind, ik denk niet dat die meters zo nauwkeurig zullen zijn.....

Daarvoor gebruik je gewoon programma's.. :)
 
ik heb een vraag ik wou dus ook de 8800gt gaan kopen maar vanwege de lange levertijd ben ik opzoek naar wat anders is de Ati HD3870 een goed alternatief?
of ik deze kaart minder snel dan de 8800gt?

Graag jullie mening?

Specs:
Grafische chip
Type Radeon HD3870
Snelheid 775 MHz
Stream Processors 320
Shader Model 4.1


Geheugen
Capaciteit 512 MB aanwezig
Type GDDR4
Snelheid 2252 MHz
Interface 256 bit
 
De HD3870 is een stukje langzamer dan de GT, vooral in het spel Crysis is dit goed te zien, hier kun je met de GT alles op high gewoon goed spelen, de HD3870 valt zover terug dat het niet meer speelbaar is...
 
16-10-2007: 3D kaart afgegeven voor garantie, omdat die niks meer deed.
26-11-2007: *Wacht nog steeds op 3D kaart* :L
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top