Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
hoi
me comp is net helemaal opnieuw geinstalleerd enzo

alleen ik kan nu niet alle filmpjes afspelen
codes fout enzo

weet er iemand site/link waat je codes ken downloaden?
 
Wiiiiiiiieeeeeeeeeee :D
Laptop binnen, gisteravond om 17:00 besteld vandaag binnen gehad 8)

Sony Vaio FZ21M, foto's volgen nog wel :)
*is happy*
 
Ken m niet. Maar zou niet zomaar 275 euro besteden op een onbekende site waar je niks vanaf weet. Pak dan zekerheid en betaal een tientje oid meer.
Zelf bestel ik altijd op azerty/sallandautomatisering. Is miss iets duurder, maar heb ik zekerheid :)
ja
paar tientjes meer boeit me niks

maar ik heb nooit pc onderdelen besteld dus ik ken geen 1 site

maargoed toch bedankt ik zal kijken op azerty:)

edit: op azerty hebben ze niet op vooraad

maar op alternate wel

robert, had je ook besteld op alternate dn?
dan ga ik ook maar eens bestellen:D
 
Alternate is al een paar jaar bekroont tot beste hardware winkel..... ( hoe dat kan donno btw :rolleyes: )

Het zit voor Robert en mij redelijk in de buurt, ik ga altijd langs als het op voorraad is om het direct te halen....

Ik heb 1x daar besteld en dat ging meteen al fout, hun voorraadstatus klopte niet, daarna een hoop gezeik gehad met mijn geheugen, hiervoor hadden ze de verkeerde meegegeven....

Dan sta je dus UREN in de wachtrij van de klantenservice he....

Ik moest om 1 uur op school zijn, dus ik dacht als ik daar om 9 uur sta dan red ik het wel... Nou ik kwam mooi nog te laat ook, fucking 3,5 uur daar gestaan. :X

Ik bestel er nooit meer wat, ik ga het gewoon meteen halen, al doe ik dat echt met alles, bestellen = kut....
 
Alternate is al een paar jaar bekroont tot beste hardware winkel..... ( hoe dat kan donno btw :rolleyes: )

Het zit voor Robert en mij redelijk in de buurt, ik ga altijd langs als het op voorraad is om het direct te halen....

Ik heb 1x daar besteld en dat ging meteen al fout, hun voorraadstatus klopte niet, daarna een hoop gezeik gehad met mijn geheugen, hiervoor hadden ze een verkeerde meegegeven....

Dan sta je dus UREN in de wachtrij van de klantenservice he....

Ik bestel er nooit meer wat, ik ga het gewoon meteen halen, al doe ik dat echt met alles, bestellen = kut....


als k moet afhalen dan haal k liever wel bij media markt hierzo in de buurt:+

maar k heb geen auto, die doos is lomp grootx| en zoveel tijd heb k niet dus word lastig dn:P
 
anders via zercom.nl of 4launch.nl
daar heb ik al mijn spullen (op)gehaald.
het zit bij mij in de buurt dus ik haal het even op.. hoe het opsturen gaat weet ik niet maar de service (RMA e.d.) is bij beide goed te noemen :)
 
als k moet afhalen dan haal k liever wel bij media markt hierzo in de buurt:+

maar k heb geen auto, die doos is lomp grootx| en zoveel tijd heb k niet dus word lastig dn:P
MM bezorgt ook, gewoon ff vragen of ze het dezelfde dag af kunnen leveren...uhh en wat het evt. kost.

Goedkoop/handig voor info: check b.v. http://tweakers.net/pricewatch/ en ....die weet ik ff niet meer.

Zoeken op Plaats en/of shopreviews (lezen) http://tweakers.net/shopreview/?Plaats= (Naam beginnen met een hoofdletter)

4AllClients zit in Hengelo, dus het word http://tweakers.net/shopreview/?Plaats=Hengelo
 
Ok ik heb hulp nodig: Er staan nu 2 partities op de PC van de buurvrouw met allebei 1 versie van windows erop. 1 installatie moet dus verwijderd worden. Hoe doe ik dat?
 
Ok ik heb hulp nodig: Er staan nu 2 partities op de PC van de buurvrouw met allebei 1 versie van windows erop. 1 installatie moet dus verwijderd worden. Hoe doe ik dat?
In principe heel makkelijk, 1 partitie formateren (D bijvoorbeeld) :p

Ligt er een beetje aan wat de bedoeling is.

Bah @ Vinnie ;)
 
als k moet afhalen dan haal k liever wel bij media markt hierzo in de buurt:+

maar k heb geen auto, die doos is lomp grootx| en zoveel tijd heb k niet dus word lastig dn:P

Die doos is idd abnormaal groot en zwaar idd :P

MAAR, er komt echt een mega sound uit :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top