This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Iemand enig idee wat dit is? Dit krijg ik bij verschillende websites o.a. Youtube. En hoe krijg ik het weg, zwaar irritant als je een pagina opent en dit komt in beeld :X

 
Ja dat weet ik, maar volgens mij zijn er nog geen drivers die quad crossfire ondersteunen....

er zijn al wel beta drivers voor TRI-SLI (weet ik zeker) en CF met 3 kaarten geloof ik ook.... maar ik geloof niet dat hij draait met 4 ati kaarten in crossfire mode.
 
Ah op die fiets.

Ja ik zat net even te kijken, mijn bordje ondersteund wel Tri-Sli, maar toen die dingen gemaakt werden bestonden er nog geen tri-sli bruggen, die komen deze week....

Wil wel 3x een 8800GT.....
 
Asus P5N32-E Sli....

De E6750 loopt nu trouwens wel vlekkeloos op 3.5 ghz, ik heb de snelheid van me geheugen gewoon op 800 mhz laten lopen en de timings op 4-4-4-12-1T. :#
 
Word echt tijd voor een Intel systeem voor mij. Voor het eerst dat ik van AMD afstap als ik zo lees met dat overclocken. Mijn AMD systeem wil voor geen meter stabiel draaien met een kleine overclock. Ik heb opzich geen goedkope onderdelen erin hangen:X Word eerst maar eens tijd dat ik me in dat timing gebeure enz ga verdiepen
 
Net systeem man

Hihi.... :#

De geheugen prijzen dalen trouwens echt als een idioot, begin volgend jaar weer een hoop leuk speelgoed halen!

- E8400/8500
- 2x 8800GT ( Of 1x 8800GX2, even kieke wat die gaat doen )
- 4 Gig
- Donno of mijn moederbord de E8 serie ondersteunt? Anders ook nieuw bord. :#

8)
 
Leuke plannen vissa

Wat zijn trouwens de betere merken notebooks ? Ik dacht aan:
* Asus
* MSI
* Toshiba
* Apple

En weet trouwens iemand een fijne site waar notebooks getest worden ? Op hardware.info staan namelijk maar een paar kleine testjes en op tomshardware staat helemaal niks meer van notebooks. Ik bedoel dan een soort van best buy guide voor notebooks

Ik hoef trouwens geen dell, acer oid

Edit:

Nog een vraagje.. Ik zit hier op stage en ik wil stiekem wat downloaden. Ik kan gewoon gebruik maken van virtual pc, en heb daar azureus enz geinstalleerd om te downloaden via torents. Alleen nu is mijn vraag of ze dit achteraf kunnen achterhalen ? Aangezien je niet de geschiedenis van i-explorer ed kan bekijken
 
Last edited:
Toshiba is ook wel netjes voor laptops is mijn mening.

Sommige mensen verafschuwen dell maar ik ben er echt super tevrede over.

na ruim 1.5 jaar nog steeds 4.5 op de accu in het begin van het 5.5uur.
 
Toshiba's en Acer's vind ik echt rampedingen.
Alleen maar verrot zien gaan. (Zelfde verhaal voor Fujitsu-Siemens trouwens )

Dell's vind ik niet echt mooi maar zijn opzich wel degelijk..
 
Dell vind ik echt kut, werk er mee @ stage maar ik hoef ze dus echt niet
En sony heb ik persoonlijk weer slechte ervaringen mee, en alleen maar positieve met toshiba

Naja ik zie het wel, ik denk dat ik gewoon de asus neem tegen die tijd
 
Status
Not open for further replies.