This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
in windows zit vaak genoeg meuk om alles al draaiend te hebben. Ik installeer altijd alleen extra drivers voor m'n videokaart..
 
Ik zou gewoon op de website van je moederbord kijken voor de nieuwste drivers. Zoals mijn MSI boardje hoef ik maar 2 drivers te downloaden en dan installeerd hij er zo stuk of 5
 
Owja, en dennis, zoek bovenin beeld naar die regel :+

verders gewoon in apparaatbeheer kijken welke drivers er ontbreken (rechtermuis op deze computer --> eigenschappen --> hardware --> apparaatbeheer)
 
kenker deze had ik ook , maar het is een bestand die je allleen kan verwijderen in veilige modus..

cid*.* zoeken op C: die dan verwijderen in veilige modus
 
De pc gaat soms gewoon rebooten als je op inet zit te kijken? is dit een virus of?

Kan.. kan ook aan je CPU liggen. Of voeding. Of andere dingen.. Overhitting , kortsluiting , stroom verlies... Noem maar op. Ik zou nog ff wachten met opnieuw installeren. Misschien kan je het probleem vinden in je hardware.
 
Zo heb geformateerd pc loopt prima momenteel. alleen het installeren van windows service pack shit + updates loopt te bitchen
 

Dan iemand een goede modem en een losse wireless router? ;(
 
ik heb een vraagje over die draadloze apparaten die via het elekticiteitsnetwerk draadloos internet mogelijk maken
werken deze goed? is het de moeite waard om zoiets te kopen want we hebben een huis met 3 verdiepen en om die kabel tot boven in te werken in de muren ofzo is het echt veel te veel werk daarom dacht ik aan zoiets omdat echt draadloos internet niet zo beveiligd raakt.
 
Vraagje:

wat kan ik voor onderstaande +- vragen:

AMD athlon(tm) 64 X2 Dual
Core Processor 4200 +
2.20 GHz, 2,00 GB of RAM

Meer weet ik er eigenlijk niet over, is inc 17'Belnea scherm, en logitech sound system. alles is z'n 4 maanden oud denk
 
Spul is niet zoveel meer waard, nieuwe 4200x2 heb je voor ~€65, 2gb ram voor ~€40. Je zult toch met meer specs moeten komen .
 
Ik heb de laatste tijd last van vastlopende internetpagina's.. en als je deze dan wilt afsluiten dan reageerd deze natuurlijk niet.. als deze dan gesloten is krijg je die melding of je de foutmelding wilt doorsturen als je dan doorsturen doet, krijg je een melding dat je eerst een internetverbinding moet hebben.

Net alsof dus de internetverbinding ermee stopt op de pagina, als je erna dus alles afsluit en daarna internet explorer weer opent doet deze het weer normaal, maar als je dan weer te vaak van site wisselt krijg je weer hetzelfde verhaal.

Wie o wie kent dit probleem?
 
@ Bounkass: Aan Ali Geel zal het niet liggen, ik denk dat je beter alles uit elkaar kan trekken en het zaakje opnieuw opbouwen...tenminste dat heeft bij mij gewerkt (Lang geleden toen ik vage problemen had).

Vraagje: Stel dat je 3 17" en 2 14/15" monitors hebt en een berg PC's (1 die nog steeds leuk is voor de meeste mensen, 1 waar veel mensen nog een hoop mee kunnen, en dan nog wat P3 733, Celeron 900 en PII en Socket7 shit (AMD K6-2 enzo)).

Zou je dan een 17" in je schuur knallen?
Mijn eigen "hoofd"systeem laat ik buiten beschouwing (21" Eizo:W, en ik heb nog een 21" Philips).

Dat systeem wat nog steeds leuk is ga ik gebruiken als HTPC, de monitor word vervangen door een 14/15" LCD/TFT i.v.m. touchscreen en inbouwen in meubel.

Die andere PC komt wss op m'n hobby kamer te staan met een of twee 17", en een K6-III 400 PC gooi ik in m'n keukentafel met...LCD/TFT/17"???

Ik heb er dus eigenlijk 1 over, maar die kan ik of in de keuken gebruiken of in de schuur gooien, mja 14/15" is eigenlijk wel genoeg in de schuur om wat MP3tjes te spelen en om te kijken of foto's gelukt zijn, en een beetje surfen....alhoewel, de beste 14/15" doet max 1024x768, dan heb ik wss wel een vergrootglas nodig om het te lezen, of ik moet 800x600 draaien en veel scrollen...

Ik weet het niet meer, ja ik heb een TV beugel liggen waar eigenlijk een 14/15" op zou komen staan, maar omdat ik nu een 17" over heb....
 
Ik ken het, altijd niet verzenden klikken (Ok, het helpt niet om de shit van M$ beter te maken, maar bij 98SE hebben ze er 400 bugs uit gehaald en die toen ME genoemd, wat ze niet vertelden was dat ze er 800 nieuwe bugs in hebben gestopt;().

Ik zou een andere browser proberen, ik ben zelf zeer tevreden over Mozilla Firefox, het is niet veel anders als IE (Wel veel veiliger), en de opties zijn eindeloos, een leuke extensie is b.v. Sessionsaver (Tegenwoordig Session Manager), als je PC crashed dan kun je simpel alle pagina's die je voor de crash open had staan weer openen (Er zijn uitzonderingen).

De stabiliteit zul je wss in adware/toolbars en andere troep moeten zoeken (Google updater, Bearshare...etc).
 
Je lijkt een beetje op mij KoB 8P

Session manager is inderdaad wel lekker, net als gmail manager, ctrl+tab is ook leuk... noia extreme 2 theme.. IE tabs (puur om in mijn router te komen, dat werkt niet in FF)
 
Je lijkt een beetje op mij KoB 8P

Session manager is inderdaad wel lekker, net als gmail manager, ctrl+tab is ook leuk... noia extreme 2 theme.. IE tabs (puur om in mijn router te komen, dat werkt niet in FF)
Great minds think alike<]
Als ik op jou lijk dan heb ik het goed?
Lijk jij niet een beetje op mij? (Dat zou ik sneu vinden voor je, dan ben je ook een beetje depri enzo).
Ik hou het op het OC virus:love:
Je noemt wel een paar extensies die ik ff moet proberen (Mja, gaande weg komen er bij en vallen er af, SM is iig een blijvertje).
 
ik heb een probleem als ik een avi bestand wil openen geeft hij aan (Error xvidcore.dll) not found!

iemand een id hoe ik dit kan oplossen?
 
Status
Not open for further replies.