Het Foto Uitlaat Topic #3

Ben idd trots op mn R, ziet er ook nog zeer goed uit. Nu zo houden he, dat is het moeilijkste haha.

Zat trouwens een sproeier 66 in met die Extra, bij dezelfde dealer afgesteld toendertijd als waar ik hem kocht. Bougie keek duidelijk veel te licht.

Zit nu een 72 in en loopt al stukke beter. Heb niet ver proefgereden maar bougietje begint al meteen mooi bruinsig te kleuren. Morgen verder hopenlijk als het beter weer is.

ziet er goed uit die R , die Gianelli's van tegenwoordig vind ik echt lelijk , zien er goedkoop uit ook..

de Shot , SPl en Metal zagen er teminster nog een beetje leuk uit , maar toen ze begonnen met GSP etc. is het niet beter geworden ..

Black swan was ook erg apart van Gianelli :P

heb nog een Black Swan liggen voor Minarelli Horizontaal.
zit wel deuk in de bocht en hij kan een opknapbeurt gebruiken.

had hem op mijn aerox met standaard 50cc, 17,5mm, en malossi sport (oid) vario.
dat reed echt fijn!

moet er eens wat foto's van zoeken.

ziet er goed uit die R , die Gianelli's van tegenwoordig vind ik echt lelijk , zien er goedkoop uit ook..
Ben het met je eens hoor, maar vergeet niet dat een gianelli extra maar iets van 80 euro kost. Overigens is de gianelli next de lelijkste pijp van het stel :p.
Uitlaat%20Gianelli%20Next.jpg

Klopt,

Maar als je bijvoorbeeld naar de gianelli extra kijkt vind ik deze er ook niet mooier op geworden.

Het model wat Melvin heeft is het nieuwere (minst mooie) type.

Je hebt ook de extra met een alu ophanging. (oud model)
Deze is een stuk mooier. Vooral op minarelli.
Vind gianelli niet echt een piaggio pijp...

De oudere (mooiere)
8249.jpg

De Nieuwere (minder mooie)
4381209_1.jpg

Gaat om ophanging btw :P

Ik heb laatst een polini for race uitlaat gekocht (2 tientjes)

De eigenaar zij dat de uitlaat goed presteerd op hoogtoerige cilinders (stage6 racing ect)
Mij lijkt de uitlaat meer een 50cc uitlaat.
Weten jullie wat voor uitlaat het precies is?

picture.php

Hij zag er nog bijzonder goed uit voor dat geld. Goeie deal dus :)

Klopt,

Maar als je bijvoorbeeld naar de gianelli extra kijkt vind ik deze er ook niet mooier op geworden.

Het model wat Melvin heeft is het nieuwere (minst mooie) type.

Je hebt ook de extra met een alu ophanging. (oud model)
Deze is een stuk mooier. Vooral op minarelli.
Vind gianelli niet echt een piaggio pijp...

De oudere (mooiere)

De Nieuwere (minder mooie)

Gaat om ophanging btw :P

WTF gozer jij zit te zeuren over een simpele ophanging? Ben ik dan gek door te zeggen van; kijk hoe die uitlaat uit 2 delen geplet is? Of zie ik dat helemaal verkeerd?

de next is gewoon een GSP zoals deze vroeger heette , de exta oudere type was eerder een Radical...

mja , je kunt nog minder , zoals TurboKit , Tecno e.d. :P

een For race was oorspronkelijk een 70cc uitlaat voor bijv. Polini Corsa e.d. , zulke cilinders ,maar wil op veel setups goed lopen , zoals std 50 , Top performances giet 50 , malossi giet 50 ,polini giet 50 , dr50 enz.

1 van de betere uitlaten iig ..

Ik heb laatst een polini for race uitlaat gekocht (2 tientjes)

De eigenaar zij dat de uitlaat goed presteerd op hoogtoerige cilinders (stage6 racing ect)
Mij lijkt de uitlaat meer een 50cc uitlaat.
Weten jullie wat voor uitlaat het precies is?

picture.php

Hij zag er nog bijzonder goed uit voor dat geld. Goeie deal dus :)

Het is een low / mid rpm pijpje. Heb hem vroeger onder een evo 50 gehad. Onderin en middan was hij erg sterk. Hoog hielt het zaaktje in ( en dan bedoel ik 12.5 rpm+ ).

Op een STD zip sp reed het ERG lekker

Ubervet pijpje! Heeft dennis mooi gebak en braad!

Alleen je moet wel ff je pijp er goed onderhangen zo te zien want de uitlaatophanging zit nog niet goed (A) hebben jullie al een datum om te gaan banken @ ddl ? ben wel benieuwd!

haha klopt dat die pijp ophangen niet helemaal goed zit, krijg hem namelijk niet goed.

ophanging moet anders gemaakt worden.

gaat dennis doen al zijn we zaterdag bij de testbank ;)

Mwa vind het wel wat hebben, al is verchromen nog veel dikker. Alleen wel jammer van die bocht.

Maar gaat niets boven een mooie pijp met lasnaadjes!

Back