Dennis ToetToet 25 April 2007 #1,003 ErwinZ said: Helemaal niet. Hij heeft gewoon gelijk. Click to expand... Wsh is die gewoon geflasht, en heeft hij veels te veel betaald en wil dat goed maken door te zeggen dat het uniek is o.a
ErwinZ said: Helemaal niet. Hij heeft gewoon gelijk. Click to expand... Wsh is die gewoon geflasht, en heeft hij veels te veel betaald en wil dat goed maken door te zeggen dat het uniek is o.a
Tommy. *BA DUM TSS* 25 April 2007 #1,004 Ik wil indd niet weten hoeveel die ervoor betaald heeft denk ik:+... desalniettemin vind ik wel wel een erg mooie uitlaat, laten we eerlijk zijn
Ik wil indd niet weten hoeveel die ervoor betaald heeft denk ik:+... desalniettemin vind ik wel wel een erg mooie uitlaat, laten we eerlijk zijn
ErwinZ GC Member 25 April 2007 #1,006 Dennis said: Wsh is die gewoon geflasht, en heeft hij veels te veel betaald en wil dat goed maken door te zeggen dat het uniek is o.a Click to expand... Dat is ook nog een optie natuurlijk :+. Maar het is wel een erg toffe pijp ja .
Dennis said: Wsh is die gewoon geflasht, en heeft hij veels te veel betaald en wil dat goed maken door te zeggen dat het uniek is o.a Click to expand... Dat is ook nog een optie natuurlijk :+. Maar het is wel een erg toffe pijp ja .
Willy Well-Known Member 25 April 2007 #1,007 Tja en dat gastje ook wat aanpraten dat hij is geflasht is ook maar zielig vind ik Maarja wie ben ik, anyway is het wel een aparte uitlaat!
Tja en dat gastje ook wat aanpraten dat hij is geflasht is ook maar zielig vind ik Maarja wie ben ik, anyway is het wel een aparte uitlaat!