Het Foto Uitlaat Topic #3

@ Melf, wat doet dat Athena plaatje er dan op ? :p

@ johnny16,

Is geen kant en klaar stickervelletje, maar gewoon van dat carbonfolie wat je bij de gemiddelde autotjoening zaak wel kunt kopen. (waar ze ook van die foute bumpers enzo hebben :+)
 
@ Melf, wat doet dat Athena plaatje er dan op ? :p

@ johnny16,

Is geen kant en klaar stickervelletje, maar gewoon van dat carbonfolie wat je bij de gemiddelde autotjoening zaak wel kunt kopen. (waar ze ook van die foute bumpers enzo hebben :+)

nou , het lijkt er sterk op namelijk , je hebt ook racing uitlaten voor 50 en 70cc van Athena , zijn gewoon evo uitlaten waarschijnlijk!! of was het nou juist die?

is een heel erg oude uitlaat btw!!
 
nou , het lijkt er sterk op namelijk , je hebt ook racing uitlaten voor 50 en 70cc van Athena , zijn gewoon evo uitlaten waarschijnlijk!! of was het nou juist die?

is een heel erg oude uitlaat btw!!

Dan denk ik dat dit een 70 is, de oude eigenaar had hem op een EVO cilinder (70cc) en dat liep zeer zeker niet verkeerd volgens hem.

En voor € 75,- is het wel de moeite waard om te testen dacht ik zo :p
 
een evo50 (bijv.) uitlaat loopt ook ZEER goed op een 70cc ...

andersom kan het ook , sommige zogenaamde 70cc uitlaten lopen beter op 50cc dan op 70cc , zoals de Hebo Gara , kundo Rapid 70 etc.
 
Aah oke, nooit geweten. Weer wat geleerd dus ! Ben benieuwd hoe het gaat lopen, moet op een Athena/Stage 6 Racing komen over een tijdje (2 maandjes ofzo).
 
nou , maar tussen een goeie en slechte uitlaat zit wel aardig wat verschil, en wel zoveel dat je echt wel merkt dat het minder loopt , ook al heb je geen vergelijk..

en ik dacht dat Melv16 zelf ook nog eens monteur was?
 
Klopt inderdaad Melf! Maar hij gaat dan sowieso de testbank op, en die tjoenert zal wel weten wat goede vermogens zijn voor zo'n setup tegen die tijd.
 
Dat doe ik ook eerst natuurlijk, en daarna de testbank op zodat het goed is uitgeshimd (ivm overrange) en dat het mengsel sowieso goed is (liever wat te rijk). Dat kun je op straat nou eenmaal niet meten :)

En bovendien wil ik zo veel mogelijk aan het reglement van de Stage 6 cup @ Sbo voldoen, zodat ik misschien eens een daginschrijving kan meepakken, of misschien wel een heel seizoen zelfs (ligt eraan hoe het gaat in de toekomst).

Spreekt voor zich dat ik dan wel gewoon een beetje mee wil kunnen komen qua vermogen, want qua sturen heb ik geen ervaring op het circuit. Als ik qua vermogen dan ook nog een grote achterstand zou hebben is het niet echt leuk en eerlijk voor mezelf. Dus vandaar dat ik het gewoon tiptop in orde wil hebben.

(Voor de moraalridder: ik weet dat je met die athena uitlaat niet aan het reglement voldoet).
 
Wat dan ? In de schuur laten staan en niet op rijden ? Dat is pas zonde ;) Weet het allemaal nog niet hoor, kan er wel een bij kopen, maar dat is ook weer zoiets.. Bekijk het allemaal nog wel even.
 
Ik zou persoonlijk gewoon een 2e sp erbij kopen zonder kenteken, je hebt er al een rond de 500.
De originele onderdelen leveren ook weer wat op natuurlijk...
 
Woensdag compleet geroeste yasuni gekocht, vandaag wat verder opgepoetst :)

bhepas.jpg

Hoe heb je hem zo gekregen? Ik ben ook gaan schuren van 200,400,600,800,100, 1200 maar kreeg dit resultaat niet!
 
Heey,
Sorry dat ik het hier vraag maar ben nieuw op het forum.
Ik ben namelijk 1.90.. en een zip is erg klein maar is dat te doen ofniet? want anders zou ik voor de malaguti phantom f12R gaan (snorscooter)
 
Back
Top