Het Foto Uitlaat Topic

Status
Not open for further replies.
dat weet ik nog net zo niet :p

ik reedt ze altijd wel helemaal af , maar ontroesten deed ik nooit , zonde van de tijd en ziet er toch niet mooi uit uiteindelijk.
 
Mijn inmiddels afgeknalde pijp

33ct3ph.jpg


2iiu2om.jpg
 
je kunt ze natuurlijk ook gwn zelf maken he:#

klopt , heb vandaag net weer 1tje klaar , maar een uitlaat voor een straatscooter is veel te veel werk in verhouding dus die koop ik liever.

hier mijn 2e tig gelaste uitlaat , helaas wat op gevallen in de bocht toen ie nog heet wat , dus zit een vlekje , mja , is een testuitlaat , dus boeie :*

mja , begint er iig al een beetje op te lijken :)

T-31.jpg

T-32.jpg

T-33.jpg
 
Zo hee ! 9||6 Veel beter dan die zelfbouw uitlaatjes van de puchcrossers enzo, die met migmag een beetje in elkaar gespettert worden.

Echt mooi gemaakt Melf ! Complimenten.
 
dat mag ook wel als je uitlaten maakt , met CO2 is niks...

of met Tig of Autogeen lassen , dan word het mooi.

in feite is dit gewoon nog prutswerk zelfs :*
 
afbeelding021aaw.jpg


auspuff1.jpg


Allebij van een jongen hier uit het dorp :p Heb op de pc zelfs nog een foto staan dat hij kapot geknald is omdat de las te zwak was :W

Edit:

Check die bocht dan ook :p Gewoon om te janken.
 
@ Melf, zijn zeer nette dingen man ;) ben wel benieuwd wat je ermee gaat krijgen qua powerband/pk/koppel tov andere uitlaten die zelfbouw of á fabriek verkrijgbaar zijn op dit moment

@ die cross dingen
wat een drama is dat :| stuur die gast die ze maakt ff door naar Melf ofzo kunnen z enog veel van leren ;) ookal wordt t anders gelast.
 
we have seen these @ new parts topic :)

did you weld the second exhaust by hand?

and the first one with a welding manipulator?
 
Anders heeft hij een ERG vaste hand :p Wat een prachtige lasjes :*

@Melv16: Als hij die lassen weg schuurt zal hij er misschien nog wel redelijk uit komen te zien hoor :*
 
Anders heeft hij een ERG vaste hand :p Wat een prachtige lasjes :*

@Melv16: Als hij die lassen weg schuurt zal hij er misschien nog wel redelijk uit komen te zien hoor :*

Is ook goed voor de stevigheid van de uitlaat he :* Zonder dit te doen was hij zelfs al gescheurd 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top