Het Foto Uitlaat Topic

Status
Not open for further replies.
Hier een foto die ik maakte voordat de C21 eronderuit ging en eentje nadat de Roost eronder hing


Yasuni C21:

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22331&stc=1&d=1177005700[/ir]


Roost Sprintracing:

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22330&stc=1&d=11770011 66[/ir]
 
Last edited:
:~ ding ziet er goed geil uit zeg!

Hoe lang heb je moeten wachten totdat je um in huis had, ivm verzenden uit buitenland?


Edit: mijn Kundo KRD F1:W

2l89jbp.jpg
 
:~ ding ziet er goed geil uit zeg!

Hoe lang heb je moeten wachten totdat je um in huis had, ivm verzenden uit buitenland?


Edit: mijn Kundo KRD F1:W

*Foto

Nadat ik bericht kreeg dat hij verzonden was nog geen week.
En na het bestellen duurt het ongeveer 2 weken voordat de uitlaat dan klaar is, ik had hem dan het geld al vooraf overgemaakt zodat als de uitlaat klaar was hij meteen de deur uit kon, dus zegmaar in totaal een kleine maand vanaf bestellen t/m hem in huis hebben.
 
voor die prijs van Roost kan je eigenlijk niet veel verkeers krijgen,
ik wil er ook een uitlaat halen, alleen is hij erg kortaf :+
 
:~ ding ziet er goed geil uit zeg!

Hoe lang heb je moeten wachten totdat je um in huis had, ivm verzenden uit buitenland?


Edit: mijn Kundo KRD F1:W

2l89jbp.jpg

BEST grappig want is een foto van bij mij thuis :)

leuk dat ik zo nog eens een uitlaat van mezelf van ruim 2jaar geleden zie :p
 
BEST grappig want is een foto van bij mij thuis :)

leuk dat ik zo nog eens een uitlaat van mezelf van ruim 2jaar geleden zie :p


Grappig, ik heb deze ( of eenzelfde ) van Kiesler aerox van t forum gekocht. maar had dit plaatje van hem gekregen, dus vandaar;), en hij ziet er precies hetzelfde uit, ook die verkleuring enzo:p
 
had ff een vraagje;
maakt het degelijk wat uit als je een deukje in je uitlaat hebt?
en heeft het ook prestatie verlies als het deukje ergens in de expansie of in de bocht zit?

Bij de stage 6 cup zie je mensen rijden met een echte blutsj in hun uitlaatje, vanwege het vallen en de best slechte kwaliteit / stevigheid van uitlaat zelf.

iemand al eens getest of mee gemaakt?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top