Het zadel / seat topic - foto,s en vragen

ecw

Well-Known Member
Zie weinig echt mooie zadels , mijn vraag is dus , heb je je zadel gepimd of laten pimpen , heb je hem verlaagd , verhoogd , of op een andere manier aangepast , of wil je dit laten doen ?
plaats dan hier je foto,s en/of vragen.
 
Advertisement - register to remove this

qnw6tg.jpg


Bekleed zadel + beklede handvatten.
 
zadel kymco agility aangepast

zadel van een Kymco , wat ik aangepast heb voor een kennis van mij ,hij had altijd last van een zere kont , heb dus de zaag er in gezet en het plastic vervangen en een andere bodemplaat er in gezet en opnieuw geschuimd en bekleed , is wel mooi geworden , hij is er in ieder geval blij mee.
 
Haha, en dat Aerox-look-a-like zadel zit wel fijn? Een echt aerox zadel is nogal hard namelijk :p

zoals ik dit gemaakt heb , zit je niet meer op het harde plastic stuk , maar gewoon op schuim , wat dus veel meer comfort geeft.
het zit super !

nadeel is wel dat je iets minder ruimte heb in je bak , een intergraal helm past hier dan niet meer in
 
agility zadel is erg netjes gedaan! vind het niet mooi (vlammen horen niet op een zadelhoes) maar het ziet er wel supernetjes uit!
 
agility zadel is erg netjes gedaan! vind het niet mooi (vlammen horen niet op een zadelhoes) maar het ziet er wel supernetjes uit!
Dank voor je reactie , ja smaken verschillen inderdaad , maar de huidige eigenaar wilde het graag zo hebben.
 
tn_damwouden3.jpg


Zat voor geen drol :p maar was wel licht, schuim aangepast + deels nieuw laagje, buddy zelf aangepast,opnieuw overtrokken,etc

Niet meer in mijn bezit, geen idee wie hem nou eigelijk heeft reed zaterdag nog op damwoude.
 
zadel van een Kymco , wat ik aangepast heb voor een kennis van mij ,hij had altijd last van een zere kont , heb dus de zaag er in gezet en het plastic vervangen en een andere bodemplaat er in gezet en opnieuw geschuimd en bekleed , is wel mooi geworden , hij is er in ieder geval blij mee.

Het is absoluut mijn smaak niet van zadel.
Maar ik vind het wel een quote waard.
Zeer netjes werk man!!
 
Thanx voor je reactie , is altijd leuk om te horen , dat iemand het werk goed vind , en ja het model vind je mooi of niet , kwestie van smaak , hij wilde het zo hebben , en vind het mooi , wat moet je nog meer.
Het is absoluut mijn smaak niet van zadel.
Maar ik vind het wel een quote waard.
Zeer netjes werk man!!
 
Back
Top