Derbi originele zadel hulp!

Matthias Flion

Well-Known Member
Hallo iedereen, ik heb een derbi senda x-treme uit het jaar 2004.
maar mijn zadel begint te verslijten en ik zou graag een nieuwe willen zetten.
onlangs zag ik allemaal derbi's met nieuwe originele zadels van derbi ik vind deze super mooi. maar nergens kan ik ze vinden ik zoek er al weken naar kunnen jullie me misschien even helpen? alvast bedankt hier onder nog een foto van het zadel
78599784.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou gewoon een stuk zwart skye leer gaan halen, je oude dek eraf slopen en het nieuwe met een goed elektrisch/perslucht nietmachine vastnieten. Zo moeilijk is dat niet bij een senda zadel. Wel zorgen dat je em goed strak trekt. Dit is denk ik een stuk goedkoper als een orginele hoes, of het moet zijn dat daar nog een motief in zit ofzo.


resultaat:

P1210337.jpg

P1210314.jpg

P1200294.jpg
 
Ik zou gewoon een stuk zwart skye leer gaan halen, je oude dek eraf slopen en het nieuwe met een goed elektrisch/perslucht nietmachine vastnieten. Zo moeilijk is dat niet bij een senda zadel. Wel zorgen dat je em goed strak trekt. Dit is denk ik een stuk goedkoper als een orginele hoes, of het moet zijn dat daar nog een motief in zit ofzo.


resultaat:

waar kan je dit kopen? bij een stoffeerder? en ik heb mijn brommer in het zwart, met blauw onderdelen welke kleur zadel raad u me aan?
 
Last edited by a moderator:
waar kan je dit kopen? bij een stoffeerder? en ik heb mijn brommer in het zwart, met blauw onderdelen welke kleur zadel raad u me aan?

idd gewoon bij zo'n stofjes zaak, moet je maar even rondbellen in de buurt. De kleur moet je zelf maar kiezen wat je het mooiste vind.
 
Back
Top