Het Foto Uitlaat Topic #3

Die pijp @ phantom is op basis van een malossi pijp zeker? Lijkt er iig erg veel op (no offense verder uiteraard want het wiel compleet opnieuw uitvinden is zonde van je tijd). Ben erg benieuwd naar een geblokkeerde grafiek in vergelijking met productiepijpen :)
 
welke phantom?

deze pijp zit op mijn Neo's , ik heb m helemaal zelf berekend en de vorm heb ik ook zelf bepaald , de RT pijp eronder is in feite gewoon dezelfde uitlaat , alleen dan voor de RT..

de RS pijp heb ik zelf ook bepaald hoe deze moest worden , ik keek eerst altijd naar DPR een beetje , omdat deze 1 van de weinigen is die ook uitlaten uit de hand maakt , maar zoals DPR de pijpen maakte vond ik niet zo mooi , voor een racemachine maakt het niet zoveel uit en heb daar dus ook 2 voor gemaakt , echt nagemaakt van DPR alleen dan met een eigen ophanging en losse tailpijp.
 
Last edited:
bamm
ip8mex.jpg

linker hangt goed, rechter had ik geen ring voor om de moer tegen te houden in het gat, rechts zit dus met tape vast :P vandaar dat ie scheef hangt.
hier zij aanzicht:
2qd6b2f.jpg

2naoi9v.jpg
 
het is ook geen 4 takt.. en geen 1 cilinder..

dit lijkt imo voor geen porum , over the top...

2t en een 1 cilinder ja :Z is slechts 74cc

zoals jullie misschien wel/niet zien zijn de dempers ook nog niet aangesloten, ikzelf vind ze wel vet staan, vooral zonder achterkappen.
is idd wel een beetje groot maar oogt wel grappig, kreeg ook al de eerste positieve reactie ne bij het tankstation....

ik reed daar met de 2 hayas eronder zonder dempert/taillepijp op mn uitlaat dus maakt nog wel een beetje teveel lawaai8)
 
ik snap persoonlijk echt niet wat er zo mooi is , stoer is , aan 2 dempers als je maar 1 cilinder hebt 8P

bij een RG500 vind ik 4 dempers wel mooi , mja ,en dat is ook een 4 cilinder...

bovendien is het alleen maar extra gewicht ;)
 
Geeft gelijk de indruk dat de eigenaar van de brommer een kneus is vind ik, je loopt te patsen met iets wat je eigenlijk niet hebt.
Zoals de brommer die Melf laat zien is opzich nog wel oke, dat is tenminste beschaafd.
 
Back
Top