Aprillia SR Well-Known Member 26 May 2011 #722 Thnx! , ik was nog aan het twijfelen of ik hem wel zou halen maar ik ben blij dat ik het gedaan heb
melf #50 Well-Known Member 27 May 2011 #725 booster nieuw said: ik vraag gewoon iets is mijn eerste keer dat ik hierop kom waar moet ik dat dan zetten ? Click to expand... dat staat wel uitgelegd hier op het forum , daarom , eerst lezen , dan doen .. @ wesking ,stukken beter! (vind ik) alleen zou ik het tuitje naar beneden zetten ..
booster nieuw said: ik vraag gewoon iets is mijn eerste keer dat ik hierop kom waar moet ik dat dan zetten ? Click to expand... dat staat wel uitgelegd hier op het forum , daarom , eerst lezen , dan doen .. @ wesking ,stukken beter! (vind ik) alleen zou ik het tuitje naar beneden zetten ..
W Wesking Well-Known Member 27 May 2011 #726 kan helaas niet in de taillepijp zit gewoon 2 gaatjes die overeenkomen met de bouten in de demper hij kan dus zo, of geheel andersom taillepijp kan ook niet gedraaid worden aangezien er een knik inzit zodat ie naar boven loopt ik heb altijd zo gereden hoor, alleen van de week ff die haya dempers erop om te kijken hoe het stond Last edited: 27 May 2011
kan helaas niet in de taillepijp zit gewoon 2 gaatjes die overeenkomen met de bouten in de demper hij kan dus zo, of geheel andersom taillepijp kan ook niet gedraaid worden aangezien er een knik inzit zodat ie naar boven loopt ik heb altijd zo gereden hoor, alleen van de week ff die haya dempers erop om te kijken hoe het stond
W Wesking Well-Known Member 27 May 2011 #729 Lasnaden heb ik zelf gemaakt, en taillepijp is zelf gemaakt, verder std yasuni :+
melf #50 Well-Known Member 27 May 2011 #732 dat die demper verdraait is , als je een standaard yasuni neemt zal de demper gewoon naar beneden wijzen.
dat die demper verdraait is , als je een standaard yasuni neemt zal de demper gewoon naar beneden wijzen.
W Wesking Well-Known Member 27 May 2011 #733 Klopt, kan ook gewoon Tuutje eraf slijpen staar ie mooi naar achter, maar morgen komt iemand kijken voor de brommer (vandaar dat ie ook gepoetst is :$)
Klopt, kan ook gewoon Tuutje eraf slijpen staar ie mooi naar achter, maar morgen komt iemand kijken voor de brommer (vandaar dat ie ook gepoetst is :$)
Denna Soes Bolkont 28 May 2011 #735 Wat heb je gepoetst dan, de modder van de banden afgehaald zeker...
melf #50 Well-Known Member 28 May 2011 #736 als ik zo'n ding moest bekijken hoefde je m van mij ook niet te poetsen , ziet er zowieso al niet uit nee.. veel valt er niet aan te poetsen , mooier word ie toch niet.. mja , het gaat hier om uitlaten
als ik zo'n ding moest bekijken hoefde je m van mij ook niet te poetsen , ziet er zowieso al niet uit nee.. veel valt er niet aan te poetsen , mooier word ie toch niet.. mja , het gaat hier om uitlaten
D dartdiggah Well-Known Member 1 June 2011 #737 Iemand toevallig nog een uitlaatje voor een oale Peugeot Rapido liggen?:#
melf #50 Well-Known Member 1 June 2011 #738 dit is een laat je uitlaat zien topic , geen merktplaats oid
D dartdiggah Well-Known Member 1 June 2011 #739 Ja weet ik maar kan wel mijn uitlaat hier laten zien maar of jullie daar op zitten te wachten..?