Het Foto Uitlaat Topic #3

boeie! :*

als ie maar goed rijdt en een beetje glimt toch?

mijn recent gemaakt uitlaat voor RT cilinder icm Polini Torsen WD..

DSC_0969.jpg

DSC_0005-2.jpg
 
Ziet er leuk uit ;)
Heb je hem al getest? Vind die laatste conus voor de middenconus maar onder een vreemde hoek staan.... (zeg het zo toch goed?)

Heb wel meer uitlaatjes van jou gezien en in handen gehad (DDL :P) ziet er leuk uit, maar prestaties vallen soms beetje tegen? Maja al makend leert men! (Ik doe het je iig niet na ;))
 
Ziet er netjes uit Melf! Presteerd het idd ook een beetje ?

En heb je er al mee gereden ? Zoja, merk je goed verschil tussen met/zonder Torsen WD ? Wil die in de toekomst ook op mn zip een zetten, maar als het verschil minimaal is laat ik het achterwege, hoef ik ook niet te kloten met andere uitlaatophangingen.
 
Ziet er netjes uit Melf! Presteerd het idd ook een beetje ?

En heb je er al mee gereden ? Zoja, merk je goed verschil tussen met/zonder Torsen WD ? Wil die in de toekomst ook op mn zip een zetten, maar als het verschil minimaal is laat ik het achterwege, hoef ik ook niet te kloten met andere uitlaatophangingen.

Ik merk geen verschil.
 
Ziet er netjes uit Melf! Presteerd het idd ook een beetje ?

En heb je er al mee gereden ? Zoja, merk je goed verschil tussen met/zonder Torsen WD ? Wil die in de toekomst ook op mn zip een zetten, maar als het verschil minimaal is laat ik het achterwege, hoef ik ook niet te kloten met andere uitlaatophangingen.
Voor op straat met alleen een ander pijpje?8P
 
voor de show;)

mja , deze past niet met een normale uitlaat , vandaar dat de knik er ook in moet zitten en ik moet oppassen met de grondspeling , voor de sprint had ik m verder naar buiten laten steken waardoor het geheel rechter zou worden , maar daar ben je denk ik geen Torsen nodig , en ik moet deze nog testen maar verwacht er weinig meer van zoals Bart al vermeld , hij heeft er mee gereden ,ik nog niet.

de uitlaat reageerde al wel goed zo even op straat maar maakte teveel toeren , en kan er dus nog niks van zeggen , ook moet ik nog een andere kop monteren en dan testen op de bank , het is een helemaal nieuwe setup met veel veranderingen dus het zal nog even afwachten zijn wat ie doet , het loopt iig al leuk en netjes (fris blok dus)

@ wuntke , ik heb 2 uitlaten laten testen bij Dennis , de ene had net iets meer dan 20 PK , de 2e 21,7 , vind ik zelf toch netjes voor de eerste uitlaten. volgens scoorde mijn 21,7 pijp nog meer met een andere flens , maar hoeveel dat was weet ik niet meer.

daarvoor heb ik op mijn eigen scooter 3 uitlaten getest , 2 van mijzelf en 1 van DPR (team 04) , de DPR gaf net iets meer dan de andere 2 , 14 pk :X dus was er A in de setup al iets niet goed en B waren de 2 uitlaten verkeerd berekend , ik denk dat ze het op 80cc wel beter zouden doen overigens. ik heb hier nog 1 van liggen maar die heb ik nooit getest , die bewaar ik voor mijn area51..

Ik heb hier ook nog een Zundapp staan , maar daar zit een wat minder mooie uitlaat op :P

is een 3 handversnelling... blok moest gereviseerd worden , zo'n beetje alles nieuw , mja dan heb je ook wat ;) (is gelukkig niet van mij!!!)
 
ik heb er gelukkig geen 1 , is dus gelukkig niet van mij...

moet m alleen maken..

tja , er zijn duizenden mensen die blokje reviseren ;)
 
heb een uitlaat voor me 172cc malossi laten maken door dennis van ddl :) ik vind het een waanzinnige pijp :D
snc00159m.jpg


heb ook gelijk de cilinder maar afgegooit.als het nou mooi weer is kan ik ff rijden :P

snc00168m.jpg
 
ik had een keer eerder een "180" uitlaatje gezien van/Bij Dennis , mischien dat het toevallig deze was , maar Dennis maakt er natuurlijk wel veel meer :P

enorm middenstuk ook bij zo'n ding! mja , Dennis weet wat ie doet dus dat zal wel goed zitten , ga je ook nog banken ?
 
ik had een keer eerder een "180" uitlaatje gezien van/Bij Dennis , mischien dat het toevallig deze was , maar Dennis maakt er natuurlijk wel veel meer :P

enorm middenstuk ook bij zo'n ding! mja , Dennis weet wat ie doet dus dat zal wel goed zitten , ga je ook nog banken ?

klopt idd, hij heeft best veel 180 werkt op het moment.maar een rechte pijp maakt hij volgensmij nooit...

ja ik ga zeker binnenkort op de bank :) me bobine van me hpi heeft het nu alleen ineens begeven :S ding is goed weggezet en nu doet hij het nietmeer.rare dingen altijd...
 
de aanpassing van rechte pijpnaar terugloper is natuurlijk zo gemaakt :P

ben wel benieuwd naar wat zo'n blok doet zo!

ben zelf nu bezig met de 2e uitlaat voor de R/T , het lastige is helaas dat ik nog de lange standaard flens moet gebruiken waardoor het ivm de grondspeling erg lastig is :(
 
Back
Top