voor de show
mja , deze past niet met een normale uitlaat , vandaar dat de knik er ook in moet zitten en ik moet oppassen met de grondspeling , voor de sprint had ik m verder naar buiten laten steken waardoor het geheel rechter zou worden , maar daar ben je denk ik geen Torsen nodig , en ik moet deze nog testen maar verwacht er weinig meer van zoals Bart al vermeld , hij heeft er mee gereden ,ik nog niet.
de uitlaat reageerde al wel goed zo even op straat maar maakte teveel toeren , en kan er dus nog niks van zeggen , ook moet ik nog een andere kop monteren en dan testen op de bank , het is een helemaal nieuwe setup met veel veranderingen dus het zal nog even afwachten zijn wat ie doet , het loopt iig al leuk en netjes (fris blok dus)
@ wuntke , ik heb 2 uitlaten laten testen bij Dennis , de ene had net iets meer dan 20 PK , de 2e 21,7 , vind ik zelf toch netjes voor de eerste uitlaten. volgens scoorde mijn 21,7 pijp nog meer met een andere flens , maar hoeveel dat was weet ik niet meer.
daarvoor heb ik op mijn eigen scooter 3 uitlaten getest , 2 van mijzelf en 1 van DPR (team 04) , de DPR gaf net iets meer dan de andere 2 , 14 pk :X dus was er A in de setup al iets niet goed en B waren de 2 uitlaten verkeerd berekend , ik denk dat ze het op 80cc wel beter zouden doen overigens. ik heb hier nog 1 van liggen maar die heb ik nooit getest , die bewaar ik voor mijn area51..
Ik heb hier ook nog een Zundapp staan , maar daar zit een wat minder mooie uitlaat op
is een 3 handversnelling... blok moest gereviseerd worden , zo'n beetje alles nieuw , mja dan heb je ook wat
(is gelukkig niet van mij!!!)