Het Foto Uitlaat Topic #3

de aanpassing van rechte pijpnaar terugloper is natuurlijk zo gemaakt :P

ben wel benieuwd naar wat zo'n blok doet zo!

ben zelf nu bezig met de 2e uitlaat voor de R/T , het lastige is helaas dat ik nog de lange standaard flens moet gebruiken waardoor het ivm de grondspeling erg lastig is :(

ja dat snap ik dat de aanpassing naar een terugloop nu het werk niet meer zou zijn.

ik heb gekozen voor z´n rechte omdat ik dat wel weer eens leuk vind zo.en vergeleken met die jolly moto die er hiervoor op zat valt het geluid reuze mee.

waarom gebruik je de standaard flens dan? als je beschikt over de spullen pijpjes temaken kan je z'n flens toch ook wel lijkt mij!?

ik ben ook benieuwd wat het op de bank doet.weet nu nog niet wanneer ik ga maar stuur je wel pm ofzo al heb ik een grafiek.

wat bedoel je met std flens?

waarom een PM? je hoeft je niet te schamen als er niet genoeg in zit hoor :P

of teveel.....

bedoel je ''standaard'' r/t flens.

haha nee schaam me niet voor scores hoor :P

maar al post ik me grafieken online dan hebben er zoveel mensen comentaar.en heb daar echt geen zin meer in.

is bij me 88cc cristofolini gebeurd en bij me 28+pk malossi bigbore. mensen weten allemaal dingen beter en reageeren zo achterlijk...dus wil ze best delen met mensen die het leukjvinden om tezien en derest die ik er niet over hoor hoeven het ook niet tezien :)

ach , als je er zelf maar gelukkig mee bent , mij kan het niet schelen wat ze van een grafiek zeggen , als ik er zelf maar wat mee kan.

het probleem met de R/T cilinder is dat er een aparte flens op zit , als ik deze na wil maken moet ik eerst de std flens uit elkaar slijpen om deze na te kunnen laten maken.

ik wil overigens nog wel een eigen flens maken maar dan helemaal anders , maar ik wil de cilinder eerst geheel standaard testen en kijken wat ie zo doet ,en van daaruit verder opbouwen.

en de Yasuni R/T uitlaat heeft een enorme knik in de flens zitten , dat lijkt me helemaal niet ideaal!

even een nieuw uitlaatje in elkaar gesmolten ..

is weer voor de R/T cilinder icm Polini Torsen...

DSC_0048.jpg

eigen , ik maak geen kopies , mja , het lijkt natuurlijk gauw op iets anders , er zijn al zoveel verschillende uitlaten in de omloop :P

word alleen nog even spannend of ik grondspeling genoeg heb :P

en nog even testen natuurlijk!

gewoon vertellen idd ;)

ga het snel vertellen, zijn alleen nog niet klaar aangezien we nog niet alle juiste afstel spullen hadden/hebben en dit heb ik binnen nu en 1,5 week.dan zet ik wel een grafiek neer aangezien het nu nog niet is wat het moet gaan zijn uiteindelijk..moet zeggen dat het nual meer is dan dat ik eruit had verwacht..

Back