Het Foto Uitlaat Topic #3

Kickje :)

t840gi.jpg


2w1xzlf.jpg


Yasuni R van ongeveer 1,5 maand oud, vers in het vet.
 
Denk dat dat lijkt :P Uitlaat is er meteen bij aflevering bij Twins op gezet, neem aan dat dat dan wel goed is gebeurd he.

[ir]http://i53.tinypic.com/2ds33om.jpg[/ir] [ir]http://i54.tinypic.com/o5nvw8.jpg[/ir]

En ja ik weet dat mn carter daar links vies is :P Had iets teveel olie in tankje gedaan en moet het nog af doen :P

Heb je trouwens een idee hoe dat achterspatbord vast zit ? Als ik die 2 schroefjes aan beide zijden los schroef lijkt hij bovenaan in het midden nog vast te zitten. Moet je heel de achterkap eraf halen ?
 
Ok, van de week eens kijken dan als ik een nieuw kentekenplaat houdertje heb liggen, anders moet het zo beun gemonteerd worden met gaten in de plaat boren enzo, schiet niet op.
 
Ik had een stripje met 2 gaatjes erin gepakt.
En toen had ik dat plastic omhulsel van het kenteken daarop vastgemaakt en toen gewoon het kenteken er weer ingeklikt.
Dan hoef je ook geen gaten te boren etc in je plaat.
 
Ja zoiets bedoel ik ook :P Wil wel gewoon met zo'n kunststof houdertje werken, zodat mijn plaat heel kan blijven. Vind dat geen porum, zo'n plaat met gaten.
 
het leek idd of ie ver naar buiten stond , maar ik keek ook voraal naar de ophanging , die vond ik vrij ver voorbij de ontstekingskap steken , maar kan ook zijn dat het zo lijkt natuurlijk!

paar weken terug ook ff nieuw uitlaatje in elkaar gebakken , RS50 uitlaatje :)

am6uitlaat.jpg
 
haha ja dat ziet er inderdaad niet uit.
Had ooit wel 2 bouten door me kentekenplaat, maar na een maandje rijden was de plaat eraf gevallen, en zaten alleen de bouten met een stukkie kenteken ernog op :O
 
deze pijp weet ik nog niet , maar de laatste pijp voor op de scooter haalde 21,7 bij DDl op de bank , ik heb laatst gereden @ emmen en ik moet zeggen die uitlaat het zeer goed deed.

ik wil nog even banken met deze setup (stage6 Racing), en daarna bouw ik mijn Stage6 RT (cilinder) blok op en gebruik een gelijke uitlaat hiervoor , en bouw er meteen nog een paar en kijken wat dat doet.

uitlaatje is een beetje verkleurd btw :P

DSC_0043-1.jpg


en dit is het eerste RT pijpje met Torsen ding van Polini (wat het niet makkelijker maakt)

DSC_0015-2.jpg
 
Last edited:
Back
Top