Het Foto Uitlaat Topic #3

me DDL pijp voor me 88cc cristofolini.zal hem onder andre testen op een 86bigbore en op de cristofolini zal ook een roost bigbore getest worden om tezien wat en hoe het beter loopt.

foto0456.jpg


dit is me mooi verkleurde roost pijp :)

foto0439a.jpg

nette scooter als ik hem zo zie ;)
 
Dat hoor je mij ook niet zeggen.

Maar gezien de prijs van die uitlaten, mag je toch wel verwachten dat je dat op ze minst erbij krijgt, of je het helemaal niet nodig hebt.

Maar goed, geen discussie topic, dus OT maar weer.

mja , bij een Bidalot carburateur van 160 euro krijg je ook geen sproeiers..

bij een Malossi SPeed 7T fabrieksgetunede cilinder van 600 euro krijg je ook geen olie om in de cilinder te smeren...

bij een Malossi krukas van 5/600 euro krijg je ook geen lagers en keerringen..

hoever wil je gaan ? ;)
 
Dus, er zit standaard geen sproeier in de bidalot carb?
Dat je geen hele set krijgt, ala.

Een cillinder is een cillinder, zolang deze verder compleet is vind ik het niet raar dat je geen olie erbij krijgt.
Daarbij loopt elke scooter met olie, dus heb je zowieso wel olie staan, dat is dus iets wat iedereen wel heeft.

Dat je geen lagers en keerringen bij je krukas krijgt is ook logisch, aangezien daar al de oude in je blok zitten.

-

Kortom, al de bovengenoemde onderdelen kan je dus gebruiken ZONDER extra dingen te moeten aanschaffen. (buiten het afstellen van de carb dan gezien!)
Die uitlaat dus niet, want dan gaat hij lekken.

-

Je redenernatie slaat dus kant noch wal, als ik graag wil mieren neuken. ;)

Maar ik snap je hele punt wel! :P
 
DPR zijn gewoon soort imitatie uitlaatjes, dan mag je geen super kwaliteit verwachten, ze worden dan ook niet verkocht door de gemiddelde scooter shop, maar zijn bedoelt voor "liefhebbers" welke er toch meer mee gaan doen dan gewoon knallen..
 
Dus, er zit standaard geen sproeier in de bidalot carb?
Dat je geen hele set krijgt, ala.

Een cillinder is een cillinder, zolang deze verder compleet is vind ik het niet raar dat je geen olie erbij krijgt.
Daarbij loopt elke scooter met olie, dus heb je zowieso wel olie staan, dat is dus iets wat iedereen wel heeft.

Dat je geen lagers en keerringen bij je krukas krijgt is ook logisch, aangezien daar al de oude in je blok zitten.

-

Kortom, al de bovengenoemde onderdelen kan je dus gebruiken ZONDER extra dingen te moeten aanschaffen. (buiten het afstellen van de carb dan gezien!)
Die uitlaat dus niet, want dan gaat hij lekken.

-

Je redenernatie slaat dus kant noch wal, als ik graag wil mieren neuken. ;)

Maar ik snap je hele punt wel! :P


mja , als je zulke uitlaten gebruikt heb je ook wel siliconepakking liggen ;)

en dat is wat de meeste proffesionele mensen dus thuis hebben liggen , maar ook voor std scooters kun je zoiets gebruiken..

je kunt zelfs alleen met dit spul de flens van de uitlaat afdichten , zonder pakking dus..
 
Dus, er zit standaard geen sproeier in de bidalot carb?
Dat je geen hele set krijgt, ala.

Een cillinder is een cillinder, zolang deze verder compleet is vind ik het niet raar dat je geen olie erbij krijgt.
Daarbij loopt elke scooter met olie, dus heb je zowieso wel olie staan, dat is dus iets wat iedereen wel heeft.

Dat je geen lagers en keerringen bij je krukas krijgt is ook logisch, aangezien daar al de oude in je blok zitten.

-

Kortom, al de bovengenoemde onderdelen kan je dus gebruiken ZONDER extra dingen te moeten aanschaffen. (buiten het afstellen van de carb dan gezien!)
Die uitlaat dus niet, want dan gaat hij lekken.

-

Je redenernatie slaat dus kant noch wal, als ik graag wil mieren neuken. ;)

Maar ik snap je hele punt wel! :P

Stomme aap , houd is op met je bijdehante gedoe steeds!

Een DPR kun je zonder die vloeibare pakking ook heus mee rijden alleen de NIET beunhazen (en niet zoals jij dus) doen er een drupje vloeibare pakking tussen zodat je niet overal een druppel effect krijgt.
Als jij je dempertuit de verkeerde kant op hebt , richting je kappen , dan komen die tog ook onder de olie.
Een DPR kost 200 max , een fabriekspijp ala MHR kost richting 350/400 , dan kan er tog wel een drupje vloeibare pakking vanaf tog?

Ga dus niet uit de hoogte doen en stop dus met je bijdehante praatjes want dit is niet de eerste keer dat je het laatste woord zonodig wilt hebben!

yust 2 cents
 
Wat wil je nou?

Moet ik happen, nog meer off topic gaan, misschien wel gaan schelden?

Verder ken je mij niet, dus hoe weet je of ik een beunhaas ben, of niet?

Ik voer gewoon een discussie m.b.t. een vraag van mij kant, toch niks mis mee?
Melf (en de rest) reageert toch ook gewoon normaal?

Dus waarom jij niet?

-

Maar goed, ik heb mijn antwoord waarom daar vloeibare pakking zit, waar het uit eindelijk om ging.

Dus OT maar weer.
 
KICK:

hier c16 die ik geprobeert heb op te knappen.....
hoe ik hem kreeg:

58vp0.jpg


na een beetje schuren:

208flo7.jpg


helemaal geschuurd:

xftbwj.jpg


nu (is snel gedaan, en was de eerste x):

2dmio78.jpg


i5cizp.jpg


x0ybtv.jpg
 
Hier mijn MHR Team 04 die al eens is uitgedeukt aan de onderkant, maar aan de zeikant nog een aantal deuken heeft! maar presteertt nog super haha.

Staat in de blanke lak
voorzien van rubber
Vloeibare pakking en kan er weer tegen aan!:D

 
Kickje :)

Gisteren 2e handse Yasuni meegenomen op het werk (150km oud) en net eronder gehangen.

Heb wel zelf de bocht ontroest en de achterkant zaten kleine spatjes op, vervolgens de bocht zwart gespoten en de rest blanke lak :W

[ir]http://94.100.116.130/1226450001-1226500000/1226496301-1226496400/1226496371_6_54Yk.jpeg[/ir]

En samen met de oude puupe:

[ir]http://94.100.114.58/1226450001-1226500000/1226489301-1226489400/1226489397_6_FS4Z.jpeg[/ir]

Nu nog effe opnieuw afstellen, maar daar ga ik zometeen even voor bellen om op de testbank te doen zodat het meteen helemaal goed word gedaan.
 
ziet er goed uit die R , die Gianelli's van tegenwoordig vind ik echt lelijk , zien er goedkoop uit ook..

de Shot , SPl en Metal zagen er teminster nog een beetje leuk uit , maar toen ze begonnen met GSP etc. is het niet beter geworden ..

Black swan was ook erg apart van Gianelli :P
 
ziet er goed uit die R , die Gianelli's van tegenwoordig vind ik echt lelijk , zien er goedkoop uit ook..

de Shot , SPl en Metal zagen er teminster nog een beetje leuk uit , maar toen ze begonnen met GSP etc. is het niet beter geworden ..

Black swan was ook erg apart van Gianelli :P

Gianelli reverse was mooi met die lange dunne dempert
 
Back
Top