Het Foto Uitlaat Topic #3

leuke uitlaat voor een gewone 50cc, alleen jammer dat hij men koelkapje raakt.
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=26194&stc=1&d=1290260278[/ir]

Dat is toch een leovince tt?

Miss een keer op schuren en lasnaden terug brengen?

Ik rij elke dag 5 dagen in de week 60 km (300km per week dus)

En mijn uitlaat ziet er nogsteeds goed uit. Zelfs na de winter. Dus met een beetje onderhoud is je uitlaat gewoon mooi te houden hoor :P
 
dit is de tt
[ir]http://www.motorkit.com/catalog/images/linea_TT_big.jpg[/ir]
en dit is de sprinter :)
sprinter_1.JPG
 
Ik vind het vroeger lelijk maar ik vind het nu wel mooi eigenlijk. Mooie DPR trouwens, lekker verzorgd met pakking, blanke lak en mooi rubbertje bij de demperklem :) nice!
 
er mist een veertje @ demper :P

ik vind de uitlaat er netjes uitzien..

tja , en smaken verschillen natuurlijk ook..

ik ben zelf ook nog van mening dat de eerste prioriteit van een uitlaat is dat ie goed presteerd ...
 
Dat lekken, heeft dat ook iets met prestaties te maken, of puur om geluid tegen te gaan?

Zelf namelijk nog nooit gezien dat je daar vloeibare pakking doet..

Heb het wel eens aan de cillinder zijde gezien met losse tails, maar bij een demper zit normaal toch geen vloeibare pakking?

Sorry als het teveel off topic gaat, maar vroeg het me gewoon af..
 
Mijn ervaring is dat bij Malossi en DPR uitlaten daar mengsel tussenuit spettert, op je achtervelg zit het dan altijd. Sommige mensen hebben daarom ook wel een rubber daar omheen.
 
Dat hoor je mij ook niet zeggen.

Maar gezien de prijs van die uitlaten, mag je toch wel verwachten dat je dat op ze minst erbij krijgt, of je het helemaal niet nodig hebt.

Maar goed, geen discussie topic, dus OT maar weer.
 
me DDL pijp voor me 88cc cristofolini.zal hem onder andre testen op een 86bigbore en op de cristofolini zal ook een roost bigbore getest worden om tezien wat en hoe het beter loopt.

foto0456.jpg


dit is me mooi verkleurde roost pijp :)

foto0439a.jpg
 
Back
Top