This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Deze moet ik ook zien, heb het boek gelezen en hoorde laatste dat er een verfilming van kwam, ben erg benieuwd.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=iBS85pbDu0Y"]YouTube - Komt een vrouw bij de dokter - persconferentie[/ame]

Daar ben ik idd ook wel bang voor, maar ben toch erg benieuwd.

Je eigen fantasie blijft toch het mooiste bij een boek.

Deja Vu.

Film die qua uitstraling en looks enorm lijkt op ander werk van Tony Scott (Man on Fire bijvoorbeeld). Tony Scott, de meester van hyperdeluxe computerschermpjes. Technologie speelt in zijn films altijd een enorme rol. Zoals in bijna al zijn films heeft hij ook een stel yup achtige nerds die achter de schermen de meest ingewikkelde dingen doen op de pc (die uiteraard het daglicht niet kunnen verdragen). Inmiddels een enorm Hollywood cliche, maar vooruit.

Verder een vermakelijke film (maar niet meer dan dat) waar je vooral niet teveel bij na moet denken. Het plot is pseudo-doordacht, maar dat is nou net wat je moet laten bij deze film, nadenken over het verhaal, want dan heb je al snel door dat het verhaal eigenlijk maar bij elkaar geraapt is.

Na een tijdje van wat mindere films, Changeling gister gekeken! Ik had er echt een totaal andere film bij verwacht maar boven mijn verwachtingen goed, zeker de moeite waard!

Iemand die een site heeft waar op te zien is wanneer films gereleased worden op blu-ray?
Doel hier met name op nieuwe films die nog in de bios draaien niet zozeer oude die opnieuw gereleased worden op BD

Ik moest btw afgelopen zondag 10 euro betalen voor een bioscoopkaartje, dacht altijd dat het 7,5 euro was ofzo, wat kost het daar bij jullie?

Ik moest btw afgelopen zondag 10 euro betalen voor een bioscoopkaartje, dacht altijd dat het 7,5 euro was ofzo, wat kost het daar bij jullie?

ja dat wordt ook steeds duurder.

Vroegah (toen vroegah nog leuk was) betaalde je idd max 8 euro op vrijdag avond ofzo.
laatste naar ice age 3d (GF idee) en moest 22 euro betalen voor 2 kaartjes.
begint gewoon minder leuk te worden op zo manier.

Tis wel begrijpelijk natuurlijk.. Bios in Hengelo is ook al 2 keer failliet gegaan terwijl ze er speciaal een nieuw gebouw voor hebben neergezet.. Was alleen benieuwd of het daardoor kwam dat het duurder was, of overal de prijzen omhoog gaan.. Dat terwijl je eigenlijk zou zeggen dat ze de prijzen lager gooien om meer mensen te trekken.. Bioscoopbonnen zijn nu weer allemaal op, dus de komende tijd maar weer thuiszitten :')

Zit die Bios nog steeds in Hengelo daarbij NY? Maandagavond is bij Cinestar iig goedkoper, 7 euro?

9 Euro bij Pathe in Groningen, maar met studentenkorting 7 Euro

Gister draaide Gamer in de sneak, één van de slechtste films die ik de afgelopen tijd gezien heb..

Zit die Bios nog steeds in Hengelo daarbij NY? Maandagavond is bij Cinestar iig goedkoper, 7 euro?

Yep, die bios.. Wil enerzijds graag de bios in Hengelo sponsoren, maar Cinestar is voor mij 10 minuten verder fietsen en vind ik eigenlijk veel chiller, ze hebben echt gigantische kutstoelen in Hengelo

Kijk tegenwoordig eigenlijk liever thuis een bluray dan naar de bios gaan. In de rij staan, dicht opeengepakt op andere mensen zitten. Voor een keer is het leuk, maar ik kijk mn films toch structureel thuis.

Status
Not open for further replies.