Heb vanavond Sin City en The Hangover gekeken, Sin City moet ik nog wel een keer kijken om hem echt goed te begrijpen denk ik, maar hij was wel super goed! En de Hangover was erg grappig
Zijn er in totaal 6 seizoenen? Zoja, dan heb ik ze allemaal digitaal.
Vanavond wederom gezien. Echt een geweldige film, net zoals de eerste keer vond ik hem weer prachtig.
Alleen ik zit wel nog met een vraag;
Iemand?Het Japanse meisje heeft aan het eind van de film een gesprek met die Japanse rechercheur, maar waarom vertelt zij hem dat haar moeder van het balkon is gesprongen? Terwijl ze zichzelf door het hoofd heeft geschoten? En wat staat er op het briefje dat ze aan de rechercheur geeft? Dat kan ik nog geen plaats geven...
Volgens mij zegt ze dat van dat balkon omdat ze zelf van het balkon wil springen. Soort stille hint ofso. Op dat briefje zal m.i. wel ook zoiets hebben gestaan lijkt me. Het wordt verder in de film ook niet echt uitgelegd, maar omdat dat meisje op elke mogelijke manier de aandacht op zich wil vestigen (en doof is en dat dus bijzonder moeilijk gaat) omdat zij de eerste was die het dode lichaam van haar moeder vond. Een van de van vele 'kreten' van hulp van dat meisje denk ik
Vanavond dan ook eindelijk Inglourious Basterds gekeken:
Vond het een prachtige film, heb me helemaal kapot gelachen om die SS-detective en zijn rare lach, de bek van Brad Pitt en alle andere idiote dingen die er in zaten'.. Ik ben het wel met mensen eens dat het weer duidelijk het Tarantino trucje was, maar ik vond het weer fijn.. Denk ook aan dat stukje dat die gast met die knuppel uit die gang komt, en maar wachten en maar wachten.. Wat zit Tarantino ons weer te fucken :+.. Ook die scene in die bar is hylarisch, die soldaten die elkaar plagen waarbij ze dan een gezicht trekken alsof ze beginnen te huilen 8P.. Of die scene waarin je uitleggen wie die gast is die eerder zelf bij de SS zat en 13 gestapo officieren had vermoord
Ik heb me vermaakt
+1Ik heb ook wel gelachen op sommige momenten idd. :#