This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Iemand hier die de Inside Job al heeft gezien?
Gaat over dat de recessie doorgestoken kaart zou zijn en het had kunnen voorkomen..

trailert boeide me in ieder geval wel;
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=FzrBurlJUNk"]INSIDE JOB Official Trailer in HD! - YouTube[/ame]

Net terug van De Heineken Ontvoering.
Toch best een vermakelijke film.
Kijkt makkelijk weg, alleen het einde is dan weer een beetje jammer.
Ben voor de eerste en laatste keer naar de bioscoop in Breda geweest.
Het niveau van die petjesjeugd is echt niet normaal daar. Beetje door de film schreeuwen. Maakte iemand een opmerking : Willen al die apenkoppen nu hun smoel houden. Gingen er gelukkig een paar weg toen

Iemand hier die de Inside Job al heeft gezien?
Gaat over dat de recessie doorgestoken kaart zou zijn en het had kunnen voorkomen..

Al dat gelul schrikt me telkens weer af als ik er doorheen skip, ben er nog niet aan begonnen.

Gister wel 'Change-up' gekeken, vond hem wel leuk, al is het een slap verhaal natuurlijk. Valt me op dat komedies steeds groffer worder.

Ook 'The Perfect Host' gekeken, daar zit nog wel een leuke twist in.

Ahhh jewel, favoriet! Ik dacht dat het een nieuwe film was, film lang geleden gezien, misschien nog eens kijken dan maar.

Collectie uitgebreid

Reservoir Dogs
Lock, Stock and two smoking barrels
Rock n Rolla
Australia
Road to Perdition
I Spit on your grave
Due Date

Ben wel benieuwd naar I spit on your grave...

I Spit on your grave toevallig gisteren gekeken. Mwa mwa mwa...

Te simpel verhaal, welke erg voorspelbaar was. Zie nu ook dat het een 6.3 krijgt op IMDB, lijkt me een logische score.

Hmm oke, ik verwacht btw ook geen goeie film hoor. Maar hij schijnt aardig ziek te zijn als ik het zo hoorde.

Slinger hem eerdaags wel eens aan.

simpel/kijkt lekker weg... al krijg je er wel nare gevoelens bij (in begin)

Killer elite, net gekeken... best goede film :W

Status
Not open for further replies.