Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
The Tree of Life nog een keer wezen kijken.

Toch wel echt een fabelachtige film, die je echt hypnotiseert op een gegeven moment. Ik las ooit dat Terrence Malick met zijn films bij de kijker 'vergeten' gevoelens wil laten herinneren. Bij elke scene spring je zeg maar terug naar een moment in je leven dat je allang vergeten bent. Ik betrapte mij erop dat ik bij deze film zeer regelmatig terug moest denken aan specifieke situaties in mijn jeugd. Dat is een ervaring die geen filmmaker mij tot dusver heeft weten te geven.

Ik heb hem vanavond ook gekeken (ben eigenlijk nog bezig). Vriend van me is al vertrokken (kijkt normaal veel films). Film kan me echt niet boeien, we hebben al dat hele stuk in het begin geskipt. Vind dat er prachtige beelden in worden gebruikt, maar hij is te 'abstract' voor mij, Ik begrijp wel wat je bedoelt met vergeten gevoelens terughalen, maar juist daardoor ben ik snel de aandacht kwijt en boeit hij me te weinig. Met de juiste verwachtingen was het misschien wel wat geweest, maar dan had ik hem nu ook niet gekeken (brakke zondag)

Net The Roommate gekeken..
Begint als een chickflik maar mond na een half uurtje uit in een thiller.
Niet spannend maar vermakelijk voor een 1,5 uurtje is ie opzich wel..

Ik heb hem vanavond ook gekeken (ben eigenlijk nog bezig). Vriend van me is al vertrokken (kijkt normaal veel films). Film kan me echt niet boeien, we hebben al dat hele stuk in het begin geskipt. Vind dat er prachtige beelden in worden gebruikt, maar hij is te 'abstract' voor mij, Ik begrijp wel wat je bedoelt met vergeten gevoelens terughalen, maar juist daardoor ben ik snel de aandacht kwijt en boeit hij me te weinig. Met de juiste verwachtingen was het misschien wel wat geweest, maar dan had ik hem nu ook niet gekeken (brakke zondag)

Ik had hier ook moeite mee de eerste keer. En ik had me er bijzonder op verheugd. De film kent nauwelijks een verhaallijn, dus je zult zelf heel veel in moeten vullen. De tweede keer was ik echt overrompeld, ik vind de beelden echt wonder, wonderschoon en de muziek is van enorme klasse.

En er vallen meer dingen op, er zitten af en toe scenes in die heel symbolisch zijn en je echt wel aan het denken zetten. Ik denk dat dit zon zeldzame film is die elke keer beter wordt en later echt de status zal krijgen die hij verdient. Ik had echt tranen in mijn ogen de tweede keer, bijvoorbeeld bij het stuk dat Jack geboren wordt tot het stuk dat zijn broertje geboren wordt. Dat je dat kindje ziet leren lopen enzo. Echt kippenvel.

En er vallen meer dingen op, er zitten af en toe scenes in die heel symbolisch zijn en je echt wel aan het denken zetten.

Maar dat hele stuk in het begin waar geen tekst in voorkomt. Tijd om te denken? Als ik wil nadenken doe ik dat wel op de bank, ik wil graag een film kijken :P.. Misschien dat ik hem ooit nog eens probeer nadat ik jouw verhaal heb gelezen, maar dat zal dan nog wel ff duren :P

Zojuist besteld! ;D

the_art_of_flight_2disccollectorsedition_49723_0.jpg

Gedownload en al stukjes van gekeken.

Echt te dikke shit gewoon 8)

snowboard gedoe denks...

iemand een torrent van de zwarte sinterklaas ofzo??

ik kom hem alleen in engels tegen, ori NL film...

Resident Evil ( afterlife ) viel me een beetje tegen. :(

Natuurlijk :P

De eerste resident evil was echt al te slecht voor woorden.... dat ging echt helemaal nergens over.
Nou staan sequels over het algemeen niet bekend als ''beter dan de eerste'', dus die latere R-E's heb ik lekker links laten liggen.

Tijdverspilling

Natuurlijk :P

De eerste resident evil was echt al te slecht voor woorden.... dat ging echt helemaal nergens over.
Nou staan sequels over het algemeen niet bekend als ''beter dan de eerste'', dus die latere R-E's heb ik lekker links laten liggen.

Tijdverspilling

Vond 1 2 en 3 zeker niet slecht :P
Maar je moet er natuurlijk een beetje van houden. :)

Status
Not open for further replies.
Back