Dat geloof ik zeker, stomme is alleen dat je nu al een shitload aan nieuwe films hebt gezien die beter zijn
Maar 't verhaal van Taxi Driver vond ik nou niet echt bepaald sterk, om 't in het kort te zeggen:Vooral schokkender qua geweld. Ik vind Taxi Driver toch wel een goede film hoor. Kijk, Apocalypse Now is ook niet te vergelijken met We Were Soldiers qua visuals, maar is inhoudelijk nog altijd 1000x sterker.
Maar 't verhaal van Taxi Driver vond ik nou niet echt bepaald sterk, om 't in het kort te zeggen:
Hij had een hekel aan 't uitschot, komt een 12 jarig hoertje tegen die bij 'm in de taxi wilde stappen maar vervolgens werd weggetrokken door d'r pooier. Op 't laatst neemt die 't besluit om wat van dat uitschot te vermoorden om 't meisje uit d'r benarde situatie te bevrijden. Ondertussen heeft die nog een relatie met die vrouw van dat werk, neemt d'r mee naar een foute film, zij verbreekt 't en op 't laatst stapt juist net zij nog in de taxi.
Net The American gezien. Wat een baggerfilm zeg
Het is ook een kritiek op het vervreemde stadsleven en op de penibele situatie van oorlogsveteranen die terug komen in de samenleving. De film is niet zo gek lang na Vietnam gemaakt. En Lars, wat lees ik nouThe American vond ik een vette film.
Kan me vaak vinden in jouw smaak/genre Lucien, maar dit vond ik niks.
Ik moet nog kijken, geen spoilers aub!!
Baal er wel van dat het ophoudt... Arie heeft tot nu toe nog niet echt geschitterd in seizoen 8 trouwens, ben benieuwd hoe die eindigt. We lzag ik vorige week al allerlei verhaallijnen richting een einde werken, dus kan een hoop al wel raden...
Wel echt helemaal afkijken, tot na de aftiteling
Gisteren Thor gekeken. Was niet echt wat, wel leuk vermaak.
Ook een leuke link met Iron Man 2 (zag je in die film al op het einde...).