Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Ik vind die nieuwe niet geweldig... tenminste... ze komt niet voor in mijn top 1000 van mooie vrouwen :P
Ik vond de film daardoor ook gelijk niet meer ok.
Of hij had chickloos moeten zijn in deze film, of megan had er gewoon in moeten zitten.

Hoorde vandaag dat Megan in eerste instantie in de film zou spelen, maar omdat ze had gezegd dat Mr bay als Hitler was, en Mr spielberg toevallig een jood was... ze was ontslagen.
Geen idee of dat waar is btw. Boeit me ook niet genoeg om er naar opzoek te gaan :P

Dus volgens mij hebben ze even snel het script aangepast ofzo :D

Werd me trouwens ook gelijk gewezen op een filmpje waarin je kon zien dat ze oude beelden van andere films hebben gebruikt en daar wat transformers in hebben gezet.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=H7kcqB3thJM"]Transformers 3 scene from The Island - YouTube[/ame]

Hmm, eindelijk een torrent van Tree of life kunnen downloaden!

Alleen als ik hem wel afspelen op de laptop (windows media player) stopt de film automatisch na 3 sec. en wordt ik doorgelinkt naar een website waar vrolijk staat dat ik een Apple heb gewonnen en dat soort ongein...

Iemand een idee om het te blocken? Ik heb VLC media player ook geprobeerd...

De film is fake. Nooit eerder zoiets gehad? Ik heb zoiets echt al 100 keer gehad ofzo, is meestal zo met vrij nieuwe films.

Je moet ook niet naar die link gaan, net als een reclame dat je iets hebt gewonnen ofzo. Schijnbaar zit daar heel vaak malware ofzo achter.

Ik zoek meestal op torrentz.com en als bijv. piratebay hem dan heeft verwijderd weet je al dat het een fake is.. Zit zelf ook al erg lang te wachten op tree of life

Gisteren bedazzled op tv met Elizabeth Hurley :love:
Wel 10 jaar oude film, maar damn wat was zij daar lekker :P

Lekker wijf idd :)

Call me crazy btw... maar die film cowboys & aliens lijkt me wel wat eigenlijk. Ik ga d'r heen!

Gister Everything must Go gezien met Will Ferrel, tijdje naar uitgekeken maar viel uiteindelijk toch wat tegen.

Gisteren "Blank slate" gezien.

Klein beetje B film, maar wel leuk om te zien :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QjSPph1OhXs"]BLANK SLATE trailer - YouTube[/ame]

Ik heb de makers een mail gestuurd met een linkje naar stabilisatie software... :P
(uiteraard wiebelen ze expres met de camera, maar dat is wel f*cking irritant aan deze film, dus bereid je er vast op voor)

Status
Not open for further replies.
Back