This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Ik snap ook geen fuck van die laatste paar posts hoor 8P.

Anyway, van de week 'Blow' gekeken. Film uit 2001 met Johnny Depp.
Best een vermakelijke film met een leuk verhaal, alleen een einde wat je niet verwacht.

Keek hem samen met een maatje van me die vond de hele film kut omdat ze op het eind geen grote drugsoorlog hadden waar de winnaar uit komt :+..

Tja. Moet ik aan raden wat jij bedoelde...geen zin in dus.

Gisteren Hangover 1 gezien, goed grappig maar nooit nog een keer natuurlijk. Die dikke deed in een andere film die ik gezien had exact hetzelfde truukje/personage.
Dus niet opgeslagen op de hdd.

Heb oa 'Agora' en 'des hommes et des dieux' nog liggen..

Gisteren ook wat aan het bladeren op de HDD en kwam Shutter Island tegen, die is hier geloof ik ook al meerdere malen besproken, dus die maar eens gekeken..

:W

Eerst vond ik die toevalligheden allemaal nogal vervelend, dat ze ineens die witte kleren hebben om dat gebouw in te gaan etc.
Maar zelfs dat is aan het eind logisch

The human centipede gekeken gister.... en tja, wat moet ik er over zeggen.

Fucking ziek idee, en dat idee ook erg goed in beeld gebracht. Leuk als je er van houdt. Maar slecht geacteerd hoor, en vooral voorspelbaar verhaal. Ik vond hem eigenlijk niet het kijken waard.

Vanavond voor het eerst Léon (The Professional) gezien, hoe fucking vet is die dan 8)!

De verhaallijn is simpel, maar wat goed uitgevoerd, petje af voor Jean Reno, Natalie Portman (zo jong en zo goed!) en zeker voor Gary Oldman.

True Romance.

Wat een kutfilm. Scene met Hopper en Walken is wel erg bruut, maar voor de rest maar een magere film met een script van de heer ik-doe-altijd-hetzelfde Tarantino.

Die scene is echt te vet, met Walken en Hopper. Is ook het enige wat me is bijgebleven van die film eerlijk gezegd...

Gister The Expendables gekeken. Aan de actie zal het niet liggen, maar noh, wat een slechte film zeg8P. Verder wel lekker kijkvoer voor op een zondagmiddag, alleen maar raggen en trappen:W Hou ik stiekem wel van...

Limitless hier ook liggen, vanavond is opzetten. (Allemaal gekocht bij een dvdtoko hier in Bali, 12 films voor 8eu, allemaal kopie, dus maar afwachten of ze het doen:+)

Status
Not open for further replies.