This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Was zeker de moeite waard! Dat die van dezelfde regisseur als Babel is had kon je duidelijk merken. Deze was wel een stuk sterker, hele tijd geboeid.

gistere ook de hangover2 gezien echt een hele goeie film ookal weet je wat er ong gaat gebeuren. en ohja het einde met mike tyson is helemaal goed hahahaha

Gister ook geweest, wist dat hij ongeveer hetzelfde zou worden, en dat klopte ook. Maar dan nog vond ik hem weer ge-ni-aal. Vooral die Chow idd en toen die hoer de kleding uit trok keek ik wel even weg Maar hij was prachtig.

Ik weet alleen niet of ze nog een 3e deel moeten doen...

The Tree of Life

Eindelijk was het dan zover. En heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

De film kent eigenlijk nauwelijks structuur en de dialogen zijn schaars. De film ziet er weergaloos uit, echt, zoiets is nog nooit gemaakt. De acteurs zijn heel erg goed. Brad Pitt is indrukwekkend, maar de beste rollen zijn voor de kinderen. Onvoorstelbaar hoe natuurlijk zij zich voor de camera bewegen, zonder veel te zeggen.

De film neigt wat mij betreft soms erg naar een religieuze prent, iets waar ik persoonlijk niet zo van hou. Aan de andere kant heb ik ook het idee dat het veel meer is dan een religieuze prent, maar het is allemaal vrij lastig te interpreteren. Ik denk dat de film bij een herziening er erg goed op staat, op dit moment heb ik vooral het idee dat ik iets bijzonders gezien heb waarvan ik het nog niet weet te plaatsen.

Dit moet je eigenlijk een keer gezien hebben.

@Joenne: Bedoel je Tree of life? Heb ik gister nog in Maastricht gezien.

Vind het ook moeilijk om een mening te vormen. De beelden en het acteerwerk zijn echt heel erg mooi! Het is echter geen film die gemakkelijk wegkijkt.
Normaal vind ik het goed als het verhaal niet in een keer duidelijk is, en je zelf wat denkwerk moet verrichten. Maar ik moet stiekem toegeven dat ik na een tijdje toch wel hoopte op het einde zodat ik uit de zaal kon.

Het is een bijzondere film, een mooie film. Maar wel moeilijk en er gebeurt soms bijzonder weinig.

Ja die bedoel ik inderdaad.
Da's ook raar, ik typ namelijk op de site van Pathé Tree of Life in, klik vervolgens op tijden en tickets en dan komen alleen die twee tevoorschijn.

Gisteren trouwens Source Code in Eindhoven gezien, leuke film!

Trouwens J0enne Amores Perros is inderdaad super . Net als in Babel wordt daar een geweldige sfeer neergezet en de verhaallijnen komen ook mooi samen.

Ik heb een weekje vakantie en ik zoek een vette serie om deze week vanaf het begin tot het eind te kijken

Het dus belangrijk dat de serie al meerdere seizoenen draait.

Ik vind HBO series altijd wel vet (Entourage).

Californication vind ik niks btw.

Tips?

Heroes is idd echt heel cool!

En Joenne ik heb em niet in de pathe in maastricht gekeken maar Lumiere.. Is een klein bioscoopje waar ook geregeld wat minder bekende films/documentaires komen.

Trouwens J0enne Amores Perros is inderdaad super . Net als in Babel wordt daar een geweldige sfeer neergezet en de verhaallijnen komen ook mooi samen.
Misschien kan je dan ook nog eens 21 Grams bekijken! Alhoewel ik dat wel de minste vond.

Thnx,

Het wordt of Prison Break of the Sopranos.

Allebei leuk, toch heeft the sopranos de voorkeur echt iets voor jou denk ik.
Trouwens wel even de eerste afleveringen doorzetten omdat het op het begin nog niet echt boeiend is.

Status
Not open for further replies.