This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Alsof iemand op de wereld hoopt dat The Hangover niet meer dan hetzelfde is.

Het had kunnen uitgroeien tot een echte klassieker denk ik. Nu door deel II niet meer en dat is jammer.

Vanaf wanneer draait The Tree of Life? Ben zo benieuwd!

The hangover 2 was echt wel lache, maar vond deel 1 wel vetter!

Maar thailand maakt die shit wel waar gek land

Eergisteren Man on Fire gezien en gister nog maar eens Unstoppable opgezet.
Denzel, wat een held blijft het toch!

Hangover 2 was wel de moeite... maar het was zo erg hetzelfde als de eerste, dat ik er ook stukken minder hard om kon lachen. Wel jammer, maarja... zo gaat dat met opvolgers

vond The Hangover 2 een beetje tegevallen, was wel leuk maar misschien te veel verwachtingen na part 1. De rol van Chow maakt veel goed :W

pfffffohhh, wat was Hangover 2 slecht zeg!

De film kent eigenlijk nauwelijks leuke grappen, vooral heel, heel veel mislukte grappen. De bekende fotoreeks aan het eind is BY FAR het leukste in de hele film. Ongelofelijk hoe slecht een film geschreven kan zijn waar zoveel geld in gestoken is. Niet te vergelijken met deel 1, echt een enorme misser.

Gister deel 1 binnen gehengeld na de verhalen hier, vanavond maar eens kijken als die echt zo goed moet zijn

Nee, maar als iedereen 't over de Hangover had een jaar geleden zal die vast wel 't kijken waard zijn!

Ik denk dat ik 2 nieteens ga kijken, aangezien ik 1 al helemaal niet grappig vond, op, inderdaad, de aftiteling na dan misschien.

Status
Not open for further replies.