This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #11

Status
Not open for further replies.
The expendables gezien, nou wat een slechte film. Een paar one-liners zijn grappig maar dan heb je het ook gehad. Die praatmomenten er ook tussen om toch maar een beetje een verhaal te proberen creëren.

:! Tip: Veel bier en dan is die nog te doen.

Misschien zit ik hier verkeerd, maar is er misschien iemand die gekopieerde dvds kan branden voor mij, ik ben opzoek naar ene paar nieuwee films om te kijken.

Waarschijnlijk ga je dan allemaal CAM versies krijgen.
Nieuwe films zijn iig moeilijk te downloaden, streaming daarintegen is wel een stuk makkelijker.

Expandables ook in CAM gezien, is echt niet leuk kan ik je vertellen.
Mensen die door je scherm lopen, donkere vecht scenes waar je niet eens meer ziet wie wie is zo donker is het, teksten door je beeld dat het illegaal is om te downloaden, einde van de film niet op de tape, etc, etc.

Misschien is het een optie om zelf grab it te downloaden, en dan op sites als pirate bay de bestandjes binnen halen.

IK heb net een prima kwaliteit van Expendables gedownload. Alleen het geluid is 2.0

Zeg ook niet dat het niet kan, maar is wel moeilijk.
En zoals je zelf al aangeeft, is het geluid dan wel weer minder.

Ook ga je geen HD of Blue Ray kwaliteit vinden.
Of je moet een hele goede bron hebben.

Ik kan het iig niet vinden.

En ik heb de expandables een week geleden al binnen gehaald, dus misschien dat er inmiddels al wat betere bij zijn gekomen.

Durf gwn 3 euro ( hier dan ) uit te geven en em te kijken in de bios he:# Sowieso al leuker dan thuis kijken Gierige nederlanders:#

Helemaal naar de bios gaan (wat voor mij niet ff om de hoek is) en dan 5-10 euro een kaartje, 10 euro voor een klein bakkie popcorn en een biertje.
En dan ook nog Heineken slootwater.

Kom je toch snel voor een filmpie op zomaar 25 euries.
Als je ook nog het vervoer mee rekent word het nog duurder.
Heb geen auto ofzo, en ga niet een meisie met dit weer achterop een scooter mee nemen. (ja, ov wel :+)
Dus word het al snel een taxi ala 10-15 euro heen, en je mot ook nog terug.
En met alleen een kameraad naar de bios gaan zie ik al helemaal niet zitten.

Plus dat je niet ff rustig een blowtje kan roken onder de film, iets waar ik dan toch wel van geniet met een filmpie kijken.

Vervelende mensen die door je film praten en lopen, als je naar de wc moet mis je weer de helft, terwijl thuis heb ik een pauze knop.

En zo kan ik nog wel een paar redens eruit gooien waarom ik niet naar de bios ga.

-

Salt vond ik wat minder, moet je echt van houden.
Expandables, ondanks de slechte kwaliteit, vond ik wel een leuke film.

Unthinkable is ook een leuke film.

En zoals ik al eens eerder hier had gepost:

Harry Brown.

&

The Big I Am.

Twee, IMO, zeer goede filmpies.

Blijf je toch lekker thuis pfff.

Sommige mensen vinden de bios meerwaarde hebben (ik o.a)
Veel leukere belevenis.

Gezeik met je heineken slootwater, klein kind.

Met jou ken ik praten.

-

Jaspah, Heineken is toch ook net slootwater man.. :+

Ik zeg niet dat ik geen Heineken drink, maar als ik de kans krijgen om een HJ te halen doe ik dat, en anders voor het goedkoopie doe ik Dommelsch halen.
Maar bij gebrek aan beter gaat Heineken net zo makkelijk naar binnen.

Zolang het geen Bavaria is, dat zuip ik echt niet.

Bios vind ik op zijn tijd wel leuk maar ik wacht liever op een retail dan dat ik een goeie film in cam of met 2.0 ga kijken. Dat verpest imo de hele film.
Films waar ik veel van verwacht kijk ik meestal in de bios, maakt een film zoveel leuker om te kijken.

bavaria zuigt! hier meestal hertog! :#

ben echt geen bios fanaat ofzo.

wil pissen en drinken pakken waneer ik wil. om maar even als voorbeeld te noemen.
en hang liever thuis op de bank met een film

Ik kijk de meeste films ook gewoon thuis hoor, daar niet van. Maar zoals Jasper al zei is de belevenis gwn een stuk beter in de bios, IMO

er gaat bij mij niks boven een filmpje thuis, met je eigen drank, vreten en het geluid erbij zodat de buren de hele film meebeleven :#

Vond het ook niet echt wat....

Expendables daarintegen. Je weet wat voor een film je gaat kijken. Tuurlijk kunnen de 'helden' een paar 100 man uitschakelen zonder zelf maar een schrammetje te hebben . Leuk om een keer gezien te hebben, hoef hem niet vaker te zien.

The Hangover daarintegen heb ik inmiddels al 10 keer gezien, en blijft leuk.

Status
Not open for further replies.