Mol
Moraalridder
Originally posted by Twin
Dat is niet waar ik op doelde, het gaat in mijn vraag om het gedeeltelijk of geheel verwijderen van het hemd.
Ik merk dat de meeste klanten het oog ook wat willen geven, als het dan geen kwaad kan doe ik het voor ze. Het is dus niet zo dat wij dat geheel niet doen. Meestal wel in de uitlaatpport.
Je moet altijd de voors en tegens afwegen.
Ps. In mijn ogen heeft iets pas zin als de testbank het kan bevestigen, als het om vermogen gaat.
Kijk eens naar mijn lijfspreuk en tevens " levensmotto "
Hmmz, ik vond de vraag van Bart al een beetje vaag, maar uit jou reactie trek ik de conclusie dat hij het voor jou vraagt. Of het zo is en of je het bevestigd maakt me niet uit.
Wat ik bij deze aan jou wil vragen is: Heb je het zelf gemeten. Je bent tuner, hebt een testbank (ook al kan je er de laatste tijd weinig/geen gebruik van maken).
Je hebt het in het verleden vast weleens getest aangezien er vraag naar is van je klanten. Wat waren dan jou bevindingen bij het aanpassen van het hemd en eventueel de spijlen in de spoelers aangezien we daar ook over bezig zijn in dit topic.
Als jij zo vrij bent jou meetgegevens of ervaringen te posten dan zal ik Fred vragen hoe/wat en waarom en dat hier posten als hij daarmee instemt.