Originally posted by Twin
Dat is niet waar ik op doelde, het gaat in mijn vraag om het gedeeltelijk of geheel verwijderen van het hemd.
Ik merk dat de meeste klanten het oog ook wat willen geven, als het dan geen kwaad kan doe ik het voor ze. Het is dus niet zo dat wij dat geheel niet doen. Meestal wel in de uitlaatpport.
Je moet altijd de voors en tegens afwegen.
Ps. In mijn ogen heeft iets pas zin als de testbank het kan bevestigen, als het om vermogen gaat.
Kijk eens naar mijn lijfspreuk en tevens " levensmotto "
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Opvallend vind ik, dat de tuners die dit toepassen zich stil houden... 3-BR/XSH/JS/IS/GS/FKT kunnen misschien wat licht brengen in deze toch wat troebele situatie...
*edit* Ik beweer niet dat alle van bovenstaande tuners het toepassen, maar ook mensen die het NIET toepassen hebben daar hun redenen voor, dus ook een opinie...
Originally posted by Sjoerd
Maar, heb je er weleens mee getest? Heb je een flowbank oid? Of testen van een flowbank ermee gezien? Ik vraag het niet alleen aan jou, maar iedere tuner mag antwoorden...
Het lijkt me namelijk dat zoiets wellis zwart op wit mag komen te staan...
Oja, halen we met die druppel trouwens niet aerodynamica (druppel, vliegtuigvleugel) en vloeistofmechanica door elkaar?