This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Vind pes 6 best een tof spel, alleen in de menu's vind ik het kut.. in vergelijking met fifa 07. Vet hoe die spelers er steeds beter uit gaan zien 8)

Maarre heb je nou al een keer een seizoenskaart ?

:X

Zou er zelf zo 1 nemen, maar zitten wat haken en ogen aan

Met Europese wedstrijden gaan we altijd met leuk groepje. 4 a 5 man. Alleen sommigen hebben nu geen geld voor scc of hebben op zondag andere verplichtingen. Heb dit jaar wel een aanvraag ingediend, maar niks meer op gehoord toen (tot net voor het seizoen, toen kon ik alleen nog kiezen uit de dure plaatsen op lange zijde).

Volgend jaar maar even kijken. Ben dit seizoen sowieso schandalig weinig geweest. In mn 1'tje ga ik geen scc nemen. Niet gezellig en te duur qua reiskosten.

Aaah ok Lange zijde zou ik zoziezo geen scc voor nemen :#

Ik heb mezelf paar maanden geleden op de wachtlijst voor Zuid1 laten zetten met een beetje pech sta ik daar pas over 4 jaar

Lange zijde wil ik sowieso ook niet zitten. 425 vond ik altijd wel gezellig. Redelijke sfeer, maar niet te gek. 410 hoek zou opzich wel leuk zijn, maar ik zou eerst de kat uit de boom kijken.

Die 2e goal van Barcalona, nou nou nou.. mooie aanval.

Daarna nog een actie waar eerst deco 60meter maakt en daarna Gudj. op de paal schiet..

Fraaie wedstrijd

Nu haat ik officieel die hersenloze vrije trappen van Alex, wat een kalf die gast. Als het maar hard gaat, heel fout.

Werden - Barca, morge op internet ergens te zien ofzo? Wil het wel graag zien.

Mja.. Boukari?

Bij Fey ook chari een beetje..

Iemand het land uitjagen en een fluitconcertje bij balverlies zit nogal wat verschil in vind je ook niet ?
Opzich een zinloze discussie maja kan er een beetje slecht tegen dat een van mijn idoolen in een psv shirt speelt....

Status
Not open for further replies.