Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Mooie duiken van die Groningers zeg, tering :(

En lucius ook over die gemiste penalty: ja er kwam ineens een windvlaag en toen rolde de bal weg, wat een kutsmoes :L

Doelpunt van Rooney was ook geen lelijke :X

Weer zo`n topspeler die zich nooit kan beheersen.... typisch is dat.

* ik kijk na de moeilijke pot tegen de Egels & verlies tegen Roda anders tegen de pot van volgende week aan PSV - AZ.

Ik hoop echt dat AZ wint en wij van Feyenoord, dan is de competitie in 1x weer helemaal spannend.

Ben wel blij dat er eindelijk eens iemand wint van PSV, nu zie je dat als het eenmaal tegen zit PSV het goed moeilijk heeft.

Ajax legt Huntelaar spreekverbod op
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 29 januari om 12:53

Ajax heeft Klaas Jan Huntelaar een spreekverbod opgelegd, zo meldt het Algemeen Dagblad. Aanleiding voor de beslissing is het interview dat de aanvaller twee weken geleden gaf in diezelfde krant.

In het bewuste interview meldde Huntelaar momenteel ontevreden te zijn bij Ajax. De aanvaller stelde het vertrouwen te missen van de technische staf en dat hij het niet erg naar zijn zin heeft in Amsterdam. Deze uitspraken zijn niet goed gevallen bij zijn werkgever.

Huntelaar maakt momenteel een mindere periode door bij Ajax. De aanvaller scoorde vorig seizoen aan de lopende band, maar heeft momenteel sinds 17 december 2006 niet meer gescoord. Gisteren werd Huntelaar nog gewisseld in het competitieduel tegen FC Groningen.

bron: http://www.voetbalzone.nl/

-------------------------------------------------------------
en deze:

Van Geel bevestigt interesse Babel
Geschreven door Pieter Ooms op maandag, 29 januari om 08:19

Volgens het Algemeen Dagblad zal Ajax vandaag een beslissing nemen of Ryan Babel aan Newcastle United wordt verkocht. De zeven miljoen euro plus de Spanjaard Albert Luque is het overwegen waard voor de Amsterdammers.

Newcastle-voorzitter Freddy Shepherd bevestigde gisteravond tegenover de ochtendkrant dat er besprekingen gaande zijn, evenals Martin van Geel, technisch directeur van de Amsterdammers. Laatstgenoemde ontkent overigens dat er al een officieel bod is uitgebracht.

Het Engelse Newcastle United is dringend op zoek naar offensieve versterkingen en zien in de 20-jarige Oranje-international een belangrijke kandidaat. Eerste aanvaller Michael Owen is langdurig geblesseerd en de inbreng van diens vervangers stellen de club teleur.

Naast de transfersom is Newcastle United bereidt om Albert Luque te laten gaan. De aanvaller heeft nooit kunnen aarden in Engeland en wil in ieder geval vertrekken. Hij heeft zijn hoge verwachtingen nooit waar kunnen maken en wil elders zijn geluk beproeven.

verkopen!!!!
psv wil die luque trouwens ook kopen..

jaja twente heeft er weer 3 punten bij, aleen jammer van wilshire waarschijnlijk een paar weken aan de kant met de knie.

las net ook op voetbalzone.nl(niet onwijs betrouwbaar maar toch) Dat Jol zei dat er geen overeenstemming was over de transfer van Davids?!

Heus
@ Hilly

Ik weet niet of Ajax het doet, 7 miljoen + Luque ( die in 2005 voor 15miljoen over kwam ) is vrij veel geld.

Tuurlijk is Huntelaar ontevreden. Hij scoort niet meer, en moet anders spelen.
Luque was voor PSV te duur dacht ik.

ik zou alles ruilen voor babel. ZEER beperkte voetballer, en dan druk ik me nog aardig uit

Moet ik mee eens zijn. Hij heeft het imo nog allemaal niet waargemaakt.
Niet knerpen dat hij nog zo jong is. Hij heeft al genoeg gespeelt, en waar stonden andere talenten toen ze 20 waren.

Jup, ze wouden hem eerst huren en dan kopen.

Ten Cate moet oppassen dat ie Huntelaar niet kapot maakt, laat hem lekker voorin lopen.
Het is een goaltjesdief en geen meevoetballende spits.

Ik weet niet of Ajax het doet, 7 miljoen + Luque ( die in 2005 voor 15miljoen over kwam ) is vrij veel geld.

Ze krijgen dus 7 miljoen en die speler? dat is toch geld zat voor Ajax?
Of is Babel meer waard? of Luque veel minder?

Geld hebben ze nodig. En wie hebben ze nog meer voor de plek van Babel?

Leonardo kan op de plek van Babel..
Maar de bedoeling was bij Ajax dat ie een contract zou tekenen tot 2011, daardoor is ie automatisch meer waard omdat je het contract af moet kopen.
Ik weet niet veel van Luque maar lees op internet wel een paar aardige dingen.
Het is de gok waard, 7 miljoen en een "goede" speler terug is niet slecht.

loon van die luque zal niet minder worden dan in zijn huidige contract staat. en als je uit Prem. league komt krijg je wel een aardig loonstrookje

Status
Not open for further replies.
Back