Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 28 January 2007 #961 Verloren van Roda JC......Heb dan ook terecht nog niets gezegd over kampioen worden.. Met Roda heeft PSV het altijd lastig btw. *Az huurt Waterman van H`veen...erg slim.
Verloren van Roda JC......Heb dan ook terecht nog niets gezegd over kampioen worden.. Met Roda heeft PSV het altijd lastig btw. *Az huurt Waterman van H`veen...erg slim.
Stijn P Well-Known Member 28 January 2007 #962 YEAH leonardo doet het ff :W supervet, 2-0 achter, toch 3-2 winnen en dan ook nog psv zien verliezen
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #963 Weer 2 ex Ajacieden naar Az jah In potentie erg goede keeper alleen die blessures he :X
Aplus Well-Known Member 28 January 2007 #966 RobinV said: T zal eens niet in de laatste minuut gebeuren :r Click to expand... hahahaha het was echt wachten op zo´n opmerking
RobinV said: T zal eens niet in de laatste minuut gebeuren :r Click to expand... hahahaha het was echt wachten op zo´n opmerking
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #967 RobinV said: T zal eens niet in de laatste minuut gebeuren :r Click to expand... Is pas de 1e keer dit seizoen in de blessuretijd dus niet zeuren
RobinV said: T zal eens niet in de laatste minuut gebeuren :r Click to expand... Is pas de 1e keer dit seizoen in de blessuretijd dus niet zeuren
RobinV GC gek 28 January 2007 #968 Kun je op wachten toch joh, zulke opmerkingen. Dat amstel cup finale litteken jeukt nog steeds :| Maar toch waarschijnlijk een teken van doorzetten, gefeliciteerd :*
Kun je op wachten toch joh, zulke opmerkingen. Dat amstel cup finale litteken jeukt nog steeds :| Maar toch waarschijnlijk een teken van doorzetten, gefeliciteerd :*
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #969 Aplus said: veeet :W Kzal kijken of ik mijn kaartjes van Ajax - Juventus in 95/96 in Japan nog kan vinden Click to expand... Ajax heeft nooit tegen Juventus gespeelt in Japan naar mijn weten
Aplus said: veeet :W Kzal kijken of ik mijn kaartjes van Ajax - Juventus in 95/96 in Japan nog kan vinden Click to expand... Ajax heeft nooit tegen Juventus gespeelt in Japan naar mijn weten
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #970 RobinV said: Kun je op wachten toch joh, zulke opmerkingen. Dat amstel cup finale litteken jeukt nog steeds :| Maar toch waarschijnlijk een teken van doorzetten, gefeliciteerd :* Click to expand... Bedoel je deze ? :# http://www.youtube.com/watch?v=ZHdVvHcpkAk
RobinV said: Kun je op wachten toch joh, zulke opmerkingen. Dat amstel cup finale litteken jeukt nog steeds :| Maar toch waarschijnlijk een teken van doorzetten, gefeliciteerd :* Click to expand... Bedoel je deze ? :# http://www.youtube.com/watch?v=ZHdVvHcpkAk
RobinV GC gek 28 January 2007 #971 Aplus said: veeet :W Kzal kijken of ik mijn kaartjes van Ajax - Juventus in 95/96 in Japan nog kan vinden Click to expand... Haha.. was dat geen Gremio toen ? :7
Aplus said: veeet :W Kzal kijken of ik mijn kaartjes van Ajax - Juventus in 95/96 in Japan nog kan vinden Click to expand... Haha.. was dat geen Gremio toen ? :7
Ronnie Well-Known Member 28 January 2007 #973 Tinne said: Verloren van Roda JC......Heb dan ook terecht nog niets gezegd over kampioen worden.. Met Roda heeft PSV het altijd lastig btw. *Az huurt Waterman van H`veen...erg slim. Click to expand... PSV is niet de enigste
Tinne said: Verloren van Roda JC......Heb dan ook terecht nog niets gezegd over kampioen worden.. Met Roda heeft PSV het altijd lastig btw. *Az huurt Waterman van H`veen...erg slim. Click to expand... PSV is niet de enigste
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 28 January 2007 #974 Ja, oke. Maar vreemd is dat Ajax,PSV & Feyenoord altijd een tegenstander hebben waar ze het elk jaar moeilijk tegen hebben. (mss wel winnen, maar altijd moeilijk)
Ja, oke. Maar vreemd is dat Ajax,PSV & Feyenoord altijd een tegenstander hebben waar ze het elk jaar moeilijk tegen hebben. (mss wel winnen, maar altijd moeilijk)
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #975 En de ondelinge wedstrijden niet te vergeten Psv wint altijd van Ajax , Ajax weer van Feyenoord en Feyenoord weer van Psv 8P
En de ondelinge wedstrijden niet te vergeten Psv wint altijd van Ajax , Ajax weer van Feyenoord en Feyenoord weer van Psv 8P
Aplus Well-Known Member 28 January 2007 #976 RobinV said: Haha.. was dat geen Gremio toen ? :7 Click to expand... owja natuurlijk sorry mijn fout. Maar ajax - juve kaartjes had ik ook, en ajax gremio dus ook , haalde ze ff door elkaar
RobinV said: Haha.. was dat geen Gremio toen ? :7 Click to expand... owja natuurlijk sorry mijn fout. Maar ajax - juve kaartjes had ik ook, en ajax gremio dus ook , haalde ze ff door elkaar
Erik. Running 28 January 2007 #979 Lorenzo said: Doelpunt van Rooney was ook geen lelijke :X Click to expand... Filmpje oid.?
Aplus Well-Known Member 28 January 2007 #980 u vraagt wij draaien http://www.youtube.com/watch?v=Q1_PA71d25E