This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb gisteren eens een hele wedstrijd op Rosales gelet he. Het rendement daarvan is toch ook 0,0. Als hij uberhaupt al een man voorbij kwam, dan was de voorzet te treurig voor woorden. (Die paar x dat hij er voorbij kwam was ook op 1 hand te tellen).

In de krant staat met 4 doelpunten verschil hoor.

Oh nou ja gister op studiosport zeiden ze 3. Anyway maakt niet zoveel uit. Als ze maar gewoon hun potje spelen en niet met grote cijfers verliezen. En dan na de winter maar weer alles oppakken, zoals het hoort.

Oh nou ja gister op studiosport zeiden ze 3. Anyway maakt niet zoveel uit. Als ze maar gewoon hun potje spelen en niet met grote cijfers verliezen. En dan na de winter maar weer alles oppakken, zoals het hoort.

Grappig dat jullie het over verliezen hebben ook...
En terecht!

Werd Huntelaar weer te erg aangepakt? en werd er te weinig voor gefloten?
Waarom? hij gaf iemand een elleboog.... frustratie. Imo heeft ten Cate huntelaar atm verkloot....hij voetbald niet meer zoals @ H`veen...
Gabri valt ook zwaar tegen imo...en werd binnengehaald als oh zo goede ex.Barca speler... En roepen dat wij niet zonder Cocu kunnen... Nee zonder Stam gaat het nog net iets slechter. Perez is ook mislukt. En mag min. 5 wedstrijden thuis blijven.

*zo dat lucht op.
*no offence

pff Tinne moet je eens een wedstrijd op Gabri letten.
Dat was een van de weinige spelers die een voldoende verdiende vond ik en dan word die ook nog eens gewisseld door Ten Cate.

Ik weet niet of dat was omdat die ''op'' was of dat het tactisch was, maar iedereen om me heen verbaasde zich over die wissel.
Rosales was idd niet best, maar goed de verdediging was ook niet misselijk van Espanyol. De linksbach kreeg continue rugdekking.

Huntelaar is helemaal niet in het spel voorgekomen..

Wat mij persoonlijk erg opviel (ben zelf ook verdediger, misschien let ik er daarom meer op ) was dat Ogararu steeds zijn man liet lopen. Als 2 spelers van Espanyol opstoomden trok Ogararu naar binnen waardoor de man aan de zijkant helemaal vrij stond.

Kwestie van communicatie denk ik.

Rosales had inderdaad een rendement van 0,0! Heb hem alleen maar kut voorzetten zien maken, als hij al langs zijn man kwam. En dan nog maar niet te spreken over de verdedigers/middenveld als je de bal kwijt raakt ben jij de eerste die er godver achteraan rent, en niet als een zoutzak gaan staan balen dat je de bal kwijt bent :L En tja Tinne je kan het ook onnodig opstoken natuurlijk. Huntelaar speelde gister slecht omdat hij niet tot scoren kwam en dat doet hij graag, resultaat frustatie. Het loopt gewoon niet zoals het hoort.

Maar om dan meteen weer als eerste te roepen dat verliezen terecht is vind ik ook een beetje kinderachtig. Misschien is opbouwende kritiek beter dan gewoon te roepen dat PSV de beste is. Als je je hier goed bij voelt moet je het overigens gewoon doen hoor.

Als Huntelaar 0,0 bruikbare ballen van de zijkanten krijgt, dan is het niet gek dat hij niet kan scoren. Op een gegeven moment kwam hij op de middenlijn de bal halen een keer... Zegt wel genoeg.

Als Huntelaar 0,0 bruikbare ballen van de zijkanten krijgt, dan is het niet gek dat hij niet kan scoren. Op een gegeven moment kwam hij op de middenlijn de bal halen een keer... Zegt wel genoeg.

idd, ajax speelt de laatste paar wedstrijden niet het systeem waarbij huntelaar handig is. hij krijgt vrijwel geen aanleg via de zeikanten niks

Huntelaar hoefd niet perse geen ballen vanaf de zijkanten krijgen hoor.

Als concurrent is het natuurlijk grappig dat tot nu toe Ajax het niet waarmaakt. Waarbij het aan het begin van het seizoen zoals altijd weer hosanna was. met wereldaankopen etc (dat zou je denken). Maduro maakt het ook niet meer waar. Waarmaken als in, Aanvallend voetbal etc...en praten nu zelf over dat resultaat belangrijk is enz.. Ik vraag me ook af of de nederlaag tegen PSV dit mss heeft veroorzaakt. Een doorknerpende coach erover en jonge/onervaren spelers die mss door die geniepige wedstrijd geknakt zijn...of droom ik?

Ajax speelt toch altijd hetzelfde systeem? De spelers zijn gewoon niet goed genoeg. Ten Cate had zich vast wel iets andere bedacht tijdens tekenen.

Tuurlijk zeik ik die prestaties af. Dat is normaal. Of moet ik de begin posts erbij halen met de voorspellingen voor Ajax?

*gun mij ook mij moment.

Opbouwende krittiek?

Ten Cate heeft Huntelaar verkloot. Als hij gaat scoren....gaat het weer.
Want dat maskeerde ook dat het eerder ook niet goed ging. En zo won je uiteindelijk toch. Zou btw niet weten hoe je Maduro & Heitinga zelfvertrouwen kan laten krijgen.

Last edited:
Als je maar met 1 echte spits speelt en 2 wingers, waar moet je aanvoer dan vandaan komen?

Vanaf het middenveld, maar dan lopen die beide wingers voor jan lul op het veld ofzo?

Pure onzin en het systeem is niet heilig, dus er moet vanaf gestapt worden.

Voorzitter zei pas geleden dat de huisstijl geen voorwaarde meer is. Dus waarom Ten Cate er dan nog aan vast houdt? Misschien omdat hij er zelf vertrouwen in heeft, maar like i said. Ik zou het overboord gooien.

Ja die heitinga, lijkt wel een amateur zoals die op het veld staat te stuntelen. Je ziet het wel aan die gele kaart in de 88e min gister.

*denkt aan burorenkema filmpje*

Die ten cate is als je het mij vraagt gewoon een beetje een prutser.
Las laatst een interview waarin ten cate had gezegd dat huntelaar vorig seizoen met zijn gezicht naar de goal speelde, maar dat hij dit seizoen van ten cate met zijn rug naar de goal moet spelen zodat hij kan kaatsen en een betere voetballer kan worden. Dit is gewoon dikke bullshit als je het mij vraagt, als die huntelaar vorig jaar gewoon zoveel scoorde, waarom zou je daar dan iets aan veranderen? Hij deed gewoon wat je moet doen als spits en dat is scoren.

En dan heb je ook nog die maduro en heitinga, ik snap überhaupt niet wat een trainer in hun kan zien, die heitinga is gewoon zon domme speler, hij dekt ze man niet goed, altijd van die domme overtredingen enz. En die maduro dan, die zie ik ook niet veel meer doen dan balverlies lijden en als die een bal verliest stom staan kijken. En die is ook een beetje log/traag als je het mij vraagt.

Het is eigenlijk belachelijk dat je met zulke spelers, (lees: gabri, huntelaar, perez, roger, stam,emanuelson etc) de afgelopen 5 wedstrijden ofzo maar 1 goal heb weten te maken.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gewoon ajacied, maar ik wil ook wel s een leuke wedstrijd van ajax kant in het stadion zien.

Heitinga & Maduro worden overschat, de schuld daarvan ligt grotendeels bij dhr. Van Basten imo.

Perez mislukt.

Voorzitter zei pas geleden dat de huisstijl geen voorwaarde meer is

Er zou ook niets met Ajax aan de hand zijn...

Last edited:
Status
Not open for further replies.