Die ten cate is als je het mij vraagt gewoon een beetje een prutser.
Las laatst een interview waarin ten cate had gezegd dat huntelaar vorig seizoen met zijn gezicht naar de goal speelde, maar dat hij dit seizoen van ten cate met zijn rug naar de goal moet spelen zodat hij kan kaatsen en een betere voetballer kan worden. Dit is gewoon dikke bullshit als je het mij vraagt, als die huntelaar vorig jaar gewoon zoveel scoorde, waarom zou je daar dan iets aan veranderen? Hij deed gewoon wat je moet doen als spits en dat is scoren.
En dan heb je ook nog die maduro en heitinga, ik snap überhaupt niet wat een trainer in hun kan zien, die heitinga is gewoon zon domme speler, hij dekt ze man niet goed, altijd van die domme overtredingen enz. En die maduro dan, die zie ik ook niet veel meer doen dan balverlies lijden en als die een bal verliest stom staan kijken. En die is ook een beetje log/traag als je het mij vraagt.
Het is eigenlijk belachelijk dat je met zulke spelers, (lees: gabri, huntelaar, perez, roger, stam,emanuelson etc) de afgelopen 5 wedstrijden ofzo maar 1 goal heb weten te maken.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben gewoon ajacied, maar ik wil ook wel s een leuke wedstrijd van ajax kant in het stadion zien.