Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 27 January 2007 #941 Hilly said: ik vind dat heerenveen altijd geweldig inkoopt. Click to expand... En dan is die oud Agovv/Real madrid ventje nog geblesseerd.
Hilly said: ik vind dat heerenveen altijd geweldig inkoopt. Click to expand... En dan is die oud Agovv/Real madrid ventje nog geblesseerd.
Robert@sr Well-Known Member 27 January 2007 #942 sjoerdmetgeleletters said: Alweer 12 jaar geleden maar nogsteeds om rillingen van te krijgen Click to expand... Dat stukje dat v gaal dat gevaarlijk spel nadoet
sjoerdmetgeleletters said: Alweer 12 jaar geleden maar nogsteeds om rillingen van te krijgen Click to expand... Dat stukje dat v gaal dat gevaarlijk spel nadoet
Lennox Well-Known Member 27 January 2007 #943 Hilly said: ik vind dat heerenveen altijd geweldig inkoopt. Click to expand... Zeker. Hoewel de miskopen daar natuurlijk minder opvallen sjoerdmetgeleletters said: Alweer 12 jaar geleden maar nogsteeds om rillingen van te krijgen Click to expand... Ik kreeg er dus ook kippenvel van [/QUOTE]
Hilly said: ik vind dat heerenveen altijd geweldig inkoopt. Click to expand... Zeker. Hoewel de miskopen daar natuurlijk minder opvallen sjoerdmetgeleletters said: Alweer 12 jaar geleden maar nogsteeds om rillingen van te krijgen Click to expand... Ik kreeg er dus ook kippenvel van [/QUOTE]
Erik. Running 27 January 2007 #944 sjoerdmetgeleletters said: Alweer 12 jaar geleden maar nogsteeds om rillingen van te krijgen Click to expand... Wat een team, wat een finale, wat een goal, wat een jaar, wat een coach! Kan het niet anders omschrijven.
sjoerdmetgeleletters said: Alweer 12 jaar geleden maar nogsteeds om rillingen van te krijgen Click to expand... Wat een team, wat een finale, wat een goal, wat een jaar, wat een coach! Kan het niet anders omschrijven.
Hilly ik ben KK TOF 27 January 2007 #945 ik ben benieuwd waar boahozan (of hoe jt ook schrijft) heengaat(na dit seizoen).. ik denk AZ.
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 27 January 2007 #946 :W Btw Lennox dan krijg je hier zeker kippenvel van http://www.youtube.com/watch?v=JmpJGVHe99k
ErikG Señor 28 January 2007 #949 Rij 27 zit ik bij Ajax - Werder vak 413. Kutter kan dus niet, maar goed
Ronnie Well-Known Member 28 January 2007 #951 http://www.youtube.com/watch?v=9Jd_oAqTcbI Dit is ook om te genieten als je Ajax supporter bent:W
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #952 Lennox said: Proberen om op 410 te komen ? Click to expand... Lukt niet meer zo makkelijk Staan meer stewards nu En over groningen ik snap niet dat je als Ajax zijnde zo slap naar de wedstrijd toeleeft :X Stam ook geschorst volgende week trouwens...
Lennox said: Proberen om op 410 te komen ? Click to expand... Lukt niet meer zo makkelijk Staan meer stewards nu En over groningen ik snap niet dat je als Ajax zijnde zo slap naar de wedstrijd toeleeft :X Stam ook geschorst volgende week trouwens...
Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 28 January 2007 #955 Ja jullie doen goede zaken dan ik zie Ajax nog wel met 4-0 verliezen ofzo
Aplus Well-Known Member 28 January 2007 #957 Firefoxmhr said: :W Click to expand... veeet :W Kzal kijken of ik mijn kaartjes van Ajax - Juventus in 95/96 in Japan nog kan vinden
Firefoxmhr said: :W Click to expand... veeet :W Kzal kijken of ik mijn kaartjes van Ajax - Juventus in 95/96 in Japan nog kan vinden
Ronnie Well-Known Member 28 January 2007 #959 Zeker ze winnen met 2-3 door een goal van .............. Leonardo:W