This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Geen beelden van de actie van Sneijder @ keeper bij de eerste goal?

[edit]

[/edit]

En het zit altijd zo tegen met scheidsrechtelijke beslissing tegen Ajax toch :X

Iedereen word door het slechte niveau van scheidsrechter (door geen hulpmidd. bijv) genaaid. Elke club en niemand speciaal.

Last edited:
Ja nu haal je er 1 moment uit aarz
Kijk maar eens een paar hele wedstrijden ipv Talpa misschien wordt je mening dan nog serieus genomen

Oke, Ajax wordt elke week opzettelijk genaaid.

Kap eens met dat gezeik man.

STFU :*

Men moet gewoon eens kappen met oordelen over beelden die gezien zijn in een samenvatting aangezien die niet altijd het ware beeld weergeven.
En ik heb het hier echt niet specifiek over de wedstrijd Ajax-Roda alleen

Voor dit soort acties hoor die Sneijder gewoon 3 keer per wedstrijd een doodschop te krijgen, minimaal.

Jij vindt het natuurlijk niet meer als normaal, als ajacied zijnde, dat Sneijder die bal ff uit de handen van de keeper tikt.

Jaja daar is die weer RobinV de fc utreg hooligan
Miss een id om gewoon normaal proberen een discussie aan te gaan over voetbal en de bijzaken er van ?
Zal voor jou helaas wel niet weggelegt zijn he ?

Jij vindt het natuurlijk niet meer als normaal, als ajacied zijnde, dat Sneijder die bal ff uit de handen van de keeper tikt.

He, dat is voetbal. Ik loop echt niet te janken als we verliezen hoor, nu valt de 1-0 gelukkig en hoor je mij nog niks zeggen.

Alleen wordt ik er ziek van dat supporters van andere clubs ALTIJD naar Ajax moeten kijken. Kijk gewoon naar je eigen clubje.

Interesseert mij het als PSV wint door een handsbal? Nee, behalve als het tegen Ajax is -:-

Status
Not open for further replies.