This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Die bal komt redelijk recht op Timmer af. Pas als hij op zn lijf een beetje afketst verandert hij echt van baan.

Zo'n bal moet je (als hij zwabbert) gewoon wegboksen.

zonde van Timmer! Maar wel lekkere voorzet van Drenthe! Ben blij dat Charisteas zijn draai beetje heeft gevonden op Zuid! Tis natuurlijk geen wereld spits en schrok heel erg toen hij net gehaald was. Maar hij werkt hard voor de club en pakt zijn doelpuntje mee. Veel beter dan dat over het paard(letterlijk een paard) getilde v. Hooijdonck. Hij heeft het niet meer en kan maar beter gewoon stoppen!

Welke aziaat niet (oke, sumo)

Twente wint van Az met 0-3, Twente is goed, maar Az was toch zo goed? en sterk in de breedte etc..niet dus? (miste 3 man)

Goeie keeper; Vorm.

Welke aziaat niet (oke, sumo)

Twente wint van Az met 0-3, Twente is goed, maar Az was toch zo goed? en sterk in de breedte etc..niet dus? (miste 3 man)

Goeie keeper; Vorm.

Aan het begin van de competitie vond ik Vorm ook niet goed hoor. Net zo min als Grandel.

Ik ben er trouwens voor om Gentenaar te laten staan bij ons aller Ajax

Stekelenburg blijft mij nog onzeker overkomen, en hij is 'al' 24.
Zoals ik dat toevallig ook bij Vermeer vind.

Vorm stond er als jochie uit de jeugd volgens mij. Denk even wat wennen. Hij komt mij iig erg rustig & betrouwbaar over. Nu al. Grandel bleef een zenuwleijer. Je wist het maar nooit met simpele ballen oid.

Waterman geblesseerd idd, en die belg is ook best goed hoor. *vandenbussche

Status
Not open for further replies.