This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik heb wel symphatie voor RBC. Ben paar weken terug naar een wedstrijd van hen geweest omdat een klasgenoot van me een scc daar heeft. Begin Januari gaan we mee naar Haarlem - RBC

Hele andere sfeer, maar wel grappig.

VI van deze week owned hard btw. Goed interview met Stam, Snoyl, Konijnenberg (wat een :W) etc. Dikke kersteditie.

echt ongelovelijk, hoor je op de radio dat sneijder de 0-3 op ze schoen heeft, en even later sta je 3-2 achter

heerlijk voetbal weekend voor Feyenoord! Winst(geen geweldige maarja 3 punten is 3 punten) in de stadsderby. Ajax verliest en AZ speelt gelijk:W

En Vink weer bedankt!
Was een zuivere strafschop. Als je die dan krijgt loopt een wedstrijd heel anders. Ik heb onderhand de zakken vol van die kut scheidsrechters hier in dit land. Niks krijgt Ajax meer mee. Ook onconsequent kaarten geven. :L

En ja gewoon door verkeerd dekken krijg je een goal tegen.

Ach dan was het 4-3 geweest met zon instelling verdien je het gewoon niet om te winnen.
En als ik die stakkers op Talpa hoor zeggen dat ajax de 1e helft goed speelde :X ..... Tja dan zal ik wel een andere maatstaaf hebben want goed was het zeker niet.

Kijk als je 3-0 maakt dan is een wedstrijd gespeeld. Dan verloopt een wedstrijd gewoon compleet anders.

En je kunt van een samenvatting niet zeggen of Ajax goed speelde, daar moet je de wedstrijd live voor zien. Talpa pakt er zo een paar leuke stukjes uit om hun kijkers te vermaken...

van gaal:L wat een flapdrol, jaaaaa ik wou helemaal niet dat koevermans hem nam BLABLABLA. maar ja dat kan je niet maken als ik hem daar wegstuur, achteraf had ik er spijt van BLABLABLA. wat een debiel joh.

Babos:W wat een koning vandaag

Neem van mij aan wat ik vandaag ( live ) heb gezien dat we daar anders ook echt niet hadden gewonnen hoor.
Een super slechte 2e helft is geen toeval meer komt zovaak voor ( psv en az thuis oa )

je kan wel elke week het op de scheidsrechters gooien, maar in amsterdam moeten ze eerst hun eigen problemen oplossen.

www.voetbalonline.nl, 24 december 2006 21:01
Barcelona wil Urby Emanuelson

Barcelona heeft dringend behoefte aan een nieuwe linksback. Daartoe heeft de Spaanse kampioen haar oog laten vallen op Urby Emanuelson. Spaanse media melden dat Barcelona de 20-jarige Ajacied al komende maand wil halen.

Haha 8P na gisteren hebben ze geen interesse meer denk ik

Status
Not open for further replies.