This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene voetbal topic #2

Status
Not open for further replies.
Van Persie II, let maar op.

De kwaliteiten heeft die, nu nog even de knop omzetten.

Maarja wat is 750.000 nou voor een aanvaller die links, centraal en rechts kan spelen. Plus hij kan een wedstrijd openbreken, heb je meer aan dan aan een Rosenberg oid. Alleen hij zou wat vaker mogen scoren..

Wil meneer wel links en rechts spelen.
Ik hoop dat Leonardo eens niet zo over hoop ligt, anders dan zie ik nu alweer de Ajacieden hier zeggen dat het bij Ajax wel kon..
Ik leef op 2 gedachtesssss

Rosenberg werd toen gehaald voor de basis, wat kostte die eigenlijk?
Volgens mij is rosenberg wel een goede spits in 442 formatie..

zijn enige kwaliteit is dribbelen.
van persie heeft een veel beter schot(ook vrije trap) en spelinzicht.

Stil is gast.

Het gaat mij toch om ze voetbalkwaliteiten, en dat heeft hij zeker, dat heb niks met dat toneelspel te maken.

moeite met kritiek?
Je zegt dat je hem prachtig vind om te zien spelen, dan hoort dat vallen en schreeuwen er ook gewoon bij. Ben het met je eens dat zijn voetbalkwaliteiten niet mis zijn, maar door dat gezeik met dat vallen etc. mag hij van mij een paar doodschoppen krijgen.

Doet er hier trouwens nog iemand mee met Fantasy Football van uefa.com?

Rosenberg koste 6 miljoen oid
Maar ik vind ps dat die voetballend echt te kort komt al zal het ook te maken hebben met het vertrouwen en wedstrijdritme
Over dat beter spelen in 442 denk ik ook dat je gelijk hebt, misschien een leuke speler voor bij Feyenoord ? :!

Lindenbergh was 2.6 miljoen niet gaan overdrijven he :*

BRON: Sportweek

Sportweek meldt dat Olaf Lindenbergh, ongelukkig als wisselspeler, weg wil bij Ajax. De club uit Amsterdam is bereid mee te werken aan een transfer, maar wil wel een transfersom ontvangen voor de 32-jarige middenvelder. In 2005 betaalde Ajax ongeveer 2,6 miljoen aan AZ voor Lindenbergh.
Ajax Netwerk
Een fansite verzon afgelopen week het bericht dat Feyenoord geïnteresseerd zou zijn in de middenvelder. Voor de Rotterdammers zou Lindenbergh een logische keuze zijn. Hij geeft in Sportweek echter zelf aan niet veel salaris te willen inleveren bij een transfer en dat een buitenlandse club daarom meer voor de hand ligt.

En dit dan

BRON: VI

Excelsior-directeur Kelder laat in VI weten niet zomaar te willen meewerken aan een transfer van Luigi Bruins. "Dat we hem ooit kwijtraken is duidelijk, maar niet nu. Tenzij er een club bereid is tien miljoen euro te betalen", aldus Kelder. Het contract van Bruins loopt af in 2008; de speler zelf gaf al aan daar eventueel ook wel op te willen wachten.
Ajax Netwerk
Volgens de geruchten is Ajax serieus geïnteresseerd in de 19-jarige rechtermiddenvelder. De Amsterdammers zijn daarin echter niet alleen. Zo zou Bruins al meerdere malen gesproken hebben met Feyenoord, zou PSV zich officieel gemeld hebben bij Excelsior en heeft ook AZ interesse.

10 miljoen :7 daar koop je heel excelsior voor man :#

Last edited:

my bad

Maarja ze willen hem niet kwijt dus hangen ze een prijskaartje van 10 miljoen om zijn nek. Had net zo goed 20 miljoen kunnen zijn. Ben benieuwd hoe Excelsior het volgend jaar wil gaan doen, Slory & Bruins zijn natuurlijk niet de minste. Ook al is het dan nog niet zeker dat Bruins vertrekt, het zou voor ontwikkeling natuurlijk beter zijn als hij bij bijvoorbeeld AZ speelt omdat hij zich dan kan optrekken aan het niveau.

Wie denken jullie dat er dit jaar degradeerd? Ik denk dat Heracles een goede kans heeft :X

Kgeef ADO ook wel een grote kans, spelen nu wel wat beter maar ik denk dat ze binnenkort weer terugvallen.

Zolang het Sparta maar niet wordt van de degradatiekandidaten is alles best
Al zou het leuk zijn als ADO volgend seizoen in een nieuw stadion in de jupiler speelt :#

Status
Not open for further replies.