Tinne
Ins GhöN tshene Thön..
Ik ben nog opgelucht dat tinne niet komt reageren, dat az het verdient heeft. of ben je een dagje weg en komt je verhaaltje nog?
:* {ik heb niets gezien, alleen gehoord @ langs de lijn..hoorde Ten Cate praten over wedstrijd domineren.....dat is tegenwoordig echt geen recht op verdienen van winst oid}
Mooie dag voor PSV.
Ik vind het niet gek dat men denk dat scheidsrechters dingen niet meer durven.... ze moeten eens hulp krijgen van...
Ik begrijp niet waarom Huntelaar al 2 keer aan rood is ontsnapt.
(@ Dennis, net verhaal?)
doe voor eens niet zo arrogant man, BAH. wacht gewoon af wat er van komt ipv zo vies arrogant op alles te reageren.
Je hebt gelijk.
Ik zal je eens mee nemen naar de ArenA en dan neem jij een kladblok mee zodat je elke keer een streepje kan zetten wanneer Huntelaar geschopt/geslagen/beetgehouden e.d. wordt, denk niet dat je aan 1 kladblok genoeg heb.
Mja, wij krijgen alles mee.
Feyenoord krijgt gvd 2 van de 3 doelpunten cadeau, maar....wij krijgen alles mee.
:L
Owja, en Erik....ik was wel in het stadion vanmiddag en leer eens dat je niet van een samenvatting kan afgaan.
Want die overtreding van de Cler werd niet eens uitgezonden! ( Kut talpa )
Je moet niet praten over 'zij' hadden grovere overtredingen, dus daarom mochten wij.... of daarom vielen Ajax overtredingen tegen. Ik zie een rode kaart voor de Cler & een rode voor Huntelaar. (advd gifjes.)
Moet ik toch happen op de laatste opmerking van je in het de wereld tegen Ajax gevoel.
De scheldpartij van Perez werd ook niet uitgezonden...
En het idee hebben dat Talpa,KNVB en scheidsrechters tegen Ajax zijn.......nu breekt m`n klomp.. Je moet uitkijken dat je de schuld niet altijd maar bij anderen probeert te leggen...en zelf maar roepen dat het alleen maar beter gaat, opbouwfase etc.. :? Dan dek je je zomaar per ongeluk al in voor een tweede/derde/vierde plek in de eindrangschikking.
Talpa is dus tegen Ajax & PSV...dus voor Feyenoord? Talpa is toch met Barend & Umberto
Last edited: