Volkomen logisch van Sneijder dat hij begint te schelden als je in 15 min al 4x neer bent gemaait en dan heb ik het nog niet eens over alle andere wedstrijden waar dr niet voor gefloten werd.
Sneijder is gewoon het mikpunt van de tegenstander net zoals Leonardo bij NAC is ( daar hoor ik je trouwens niet over Tinne ( Breda hé
).
Gelul. je moet leren ze ontwijken. Ronaldinho raken ze ook niet. En sneijde rmoet niet knerpen Mr. deelt genoeg zelf uit zonder dat het bestraft is. Daar zal je me overigens niet over horen. Een prof moet zich gewoon beheersen....hoe moet je anders verder? Het is toch logisch dat de tegenstander hem gaat aanpakken? Ook leonardo reageert er niet goed op. En de media heeft het over het sneijder incident, dus wij ook.
Alles stapelt zich op en komt er een keer gewoon uit, dan kan je wel een vergelijking met Ronaldinho gaan maken maar dat kan gewoon niet.
Zowiezo is Ronaldinho toch echt nog een klasse beter dan Sneijder en ook Ronaldinho zal een keer uit zn slof schieten.
Elke prof heeft dat wel eens, zoals op het afgelopen WK het geval was bij onze Franse vriend Zidane.
Kansloos toch?want uitdelen doen ze zelf ook. Of vinden ze zich te goed?
Binnenkort zal ook Huntelaar een flinke tik uitdelen aan de tegenstander omdat er nooit voor Huntelaar gefloten wordt.
Elke wedstrijd word hij de grond in geduwd maar nooit krijgt hij een vrije trap mee.
Maar misschien moet je eens op je boerenklompen naar de Arena gaan en kan je het zelf eens bekijken hoe nadelig er gefloten wordt.
doen niet zo zielig joh..iedereen is tegen Ajax? Begin nu niet over kalimero gevoel bij PSV, wij vinden dat dat in de Media zo is, niet op het veld. Zoek je nu naar excuses dat Huntelaar slecht speelt.....een prof moet z`n voeten laten reageren en scoren. Dat siert een professional.