This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Vergeet je te vertellen dat ze na 15 minuten al tegen 10 man speelde en later zelfs tegen 9......

Ik heb een zwak voor AS Roma, vergeef me

Enige 2 mooie clubs. Ajax en AS Roma :-:

[ir]http://www.asromaultras.it/0607romacatania_DSC07487.JPG[/ir]

8000 man had Catania mee

Last edited:
"MOSKOU - De voorzitter van voetbalclub CSKA Moskou heeft toegegeven premies te hebben betaald om teams extra hun best te laten doen tegen concurrenten van zijn club. Jevgeni Giner ziet geen kwaad in die handelwijze, zei hij in de krant Sport-Express van maandag.

"Er zijn mensen die het niet correct vinden. Ik ben het daar niet mee eens. Ik wil zelfs best bekend maken hoeveel ik betaald heb", werd Giner geciteerd.

CSKA Moskou werd afgelopen weekeinde voor de tweede maal op rij kampioen van Rusland. De titel werd omgeven door geruchten over omkoping in het Russische voetbal. De legerclub werd ervan beschuldigd te worden bevoordeeld door scheidsrechters"

Newcastle United aast op Ajax-duo
Geschreven op 21 november 2006 om 22:13

Newcastle United heeft diepgaande interesse in de Ajacieden Klaas-Jan Huntelaar en Urby Emanuelson, zo weet de tabloid The Evening Chronicle vandaag te melden. In een interview met de Engelse krant verklaart Newcastle-manager Glenn Roeder dat het Ajax-duo 'interessant' is, en gevolgd wordt door The Magpies.

"Zoals vele andere clubs uit de Premier League, vinden wij Emanuelson en Huntelaar twee zeer goede en interessante spelers. Of we ze naar Newcastle kunnen halen, betwijfel ik echter. Ajax heeft al meerdere malen laten weten dat deze spelers niet te koop zijn," aldus Roeder.

Ik vraag me af of het wel zo nodig is om van KlaasJan een allround aanvaller te maken.... dat wil men toch bij Ajax?

Volgens mij hebben ze nu juist de oude Huntelaar nodig.. of ligt het daar niet aan?

En als KlaasJan vindt dat het voor hem wel beter is, dan gaat hij.

Grygera vertrekt bij ajax zo meld de metro vandaag.

Boulahrouz wil centrum verdediger worden bij chelsea staat ook in de metro.

Grygera zn contract loopt af en hij had vorig seizoen al aangegeven het niet te willen verlengen. Verkoop in winterstop was daarom ook mogelijk (krijg je er nog iets voor tenminste).

Status
Not open for further replies.