Ja en Ajax verloor van PSV. Het is gewoon zaak voor Ajax om PSV niet te laten uitlopen, elke week dat dat wel gebeurt is zonde.
Maar ik heb wel vertrouwen in Ajax, daar niet van. Vind alleen PSV erg sterk spelen afgelopen weken.
PSV wordt overschat, je hoort nergens meer iets over de 1e helft die ajax tegen psv heeft gespeeld.
PSV had niets in te brengen tegen Ajax.
Het is dat PSV dan het "geluk/kwalitieit" heeft om met een halve kopbal het duel te beslissen.
PSV wordt overschat, je hoort nergens meer iets over de 1e helft die ajax tegen psv heeft gespeeld.
Het is dat PSV dan het "geluk/kwalitieit" heeft om met een halve kopbal het duel te beslissen.
Verder vind ik ook dat de scheidsrechters eens meer mogen opkomen voor de aanvallers, hoe vaak mag je iemand aan zn shirt naar beneden houden in de 16 en geen pingel krijgen?!
Filmpje ?
*zucht
Hoe vaak hangt de spits zelf aan de verdediger?
We moeten ook niet de spits altijd maar het voordeel geven van de twijfel.
PSV word blijkbaar niet overschat, dat blijkt toch uit de resultaten* PSV had ook niets in te brengen tegen Ajax de eerste helft. Overigens had Ajax dan gisteren ook het geluk/kwaliteit door uit een stnd spelmoment te scoren waar Boschker ook mis zat door gekut in de muur....
Weet niet wat de plannen precies zijn met Huntelaar...maar de oude zou Ajax nu wel kunnen gebruiken...
*die resultaten blijven mij verbazen overigens.
Verder vind ik ook dat de scheidsrechters eens meer mogen opkomen voor de aanvallers, hoe vaak mag je iemand aan zn shirt naar beneden houden in de 16 en geen pingel krijgen?!
Zal alex nog weggaan met de winterstop?
Alles behalve bewonderend, ik vind het echt lelijk voetbal wat PSV speelt, 1 halve kans een doelpunt en dan uitspelen nou nou nou wat mooi.